wanneer afspraak gyn maken?

A

Anoniem

Guest
hoi,

De titel zegt het al: na complicaties bij mijn vorige zwangerschap moet ik nu onder controle bij de gynaecoloog. Bij de vk hoefde ik pas met 12 weken te komen, en  kon ik dus nog even wachten met bellen. Maar wil de gyn je eerder zien?  Ik ben nu 5 weken.

groet, ijsjes

ik weet niet of hij of zij je eerder wil zien, maar ik weet wel dat de planning van een gyn vaak wat voller zit. Het kan dus echt geen kwaad om nu te bellen, dan kan de assistent(e) je vast inplannen, ook al is dat "pas" over 4 weken of nog langer.
Mijn gyn wilde mij met 8 weken zien. Maar dat is denk ik per geval verschillend.
succes!
(en gefeliciteerd!!!!)
Inge
35 wkn 1 dag

Misschien kan je alvast even bellen een afspraak is zo gemaakt en kan maar beter wat verder van te voren dan..dan hoor je vanzelf wat daar gebruikelijk is, ik vind 12 weken persoonlijk wat aan de late kant maar je hoort het vaker, alleen als het blijkt dat he langer zwanger bent als je denkt je geen mogelijkheden meer hebt (of minder) qua bv nekplooimeting e.d. (als je die al wilt doen)

ik sta ook onder de gyno controle,en moest ook vanaf 7 weken al komen.
dus zou ik als ik jou was ook gewoon bellen,en dan kun je horen wat de bedoeling is.

Terug
Bovenaan