wanneer al verschijnselen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!

Ik heb al een zoontje (wordt 2 in oktober).
We willen graag nog een kindje.
Wanneer kregen jullie verschijnselen, voordat je ongesteld moest worden al, dus bijvoorbeeld een week na de conceptie. Of was het pas nadat je NOD was geweest.
Ik kan het me niet meer herinneren, wel dat ik op de dag zelf veschrikkelijke zere borsten had.
Ik hoor het wel van jullie!

Groeten en alvast bedankt!

Hey hallo!!

Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Voor ons zou t de eerste zijn en we zijn vanaf juni aan t proberen...
Ik kan je niet echt helpen met je vraag dus maar ben er ook benieuwd naar. Bovendien zat ik me laatst ook af te vragen hoe dat zit als je je eisprong later hebt dan de 14e dag zoals die gemiddeld wordt aangegeven. Ik heb afgelopen maand voor t eerst ov.testen gebruikt en ik had op de 17e 2 streepjes dus of die dag of erna pas mijn ovulatie. Mijn cyclus is wel 27/28 dagen dus bij bevruchting zou ik mijn nod 10 dagen daarna al hebben. Ik vraag me af of je in 10 dagen al zoveel hormoon aan kan maken dat je al verschijnselen hebt...

Dus als iemand meer weet???
Groetjes!!

quote: kindjemaken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2006 15:58:04'));

Hey hallo!!

Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Voor ons zou t de eerste zijn en we zijn vanaf juni aan t proberen...
Ik kan je niet echt helpen met je vraag dus maar ben er ook benieuwd naar. Bovendien zat ik me laatst ook af te vragen hoe dat zit als je je eisprong later hebt dan de 14e dag zoals die gemiddeld wordt aangegeven. Ik heb afgelopen maand voor t eerst ov.testen gebruikt en ik had op de 17e 2 streepjes dus of die dag of erna pas mijn ovulatie. Mijn cyclus is wel 27/28 dagen dus bij bevruchting zou ik mijn nod 10 dagen daarna al hebben. Ik vraag me af of je in 10 dagen al zoveel hormoon aan kan maken dat je al verschijnselen hebt...

Dus als iemand meer weet???
Groetjes!!

Spannend he, de eerste! Tweede ook hoor! Hoop voor je dat het gauw raak mag zijn!
Maar, wie wil nog reageren?

hoi,

kunnen jullie mij helpen.
ik ben aan de pil, maar ben hem vorige week een dag vergeten in de eerste week. dus kans op een zwangerschap. ik wil best zwanger worden, dus ben gestopt met de pil gelijk. dat was vorige week donderdag. sindsdien nog sex gehad.
sinds gisteren raar gevoel in mijn maag, krampen alsof ik ongesteld moet worden. en ook bloeding, alsof ik ongesteld ben sinds vandaag, maar was vorige week pas ongesteld. zou ik nu echt ongesteld geworden kunnen zijn,omdat ik met de pil ben gestopt of zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? en hoelang zou die bloeding dan duren? kan pas rond zaterdag een test doen, moet ongeveer tien dagen tussen gelopen en de test

kunnen jullie mij helpen?? zou ik zwnager kunnen zijn??????

als je nog n aantal dagen van je pilstrip deze ook nog hebt geslikt heb je nu nog een bloeding van de pil de kans bestaat dat je zwanger bent maar die is niet zo giga groot
kijk even een maandje aan hoe je je blijft voelen en of je nog n menstruatie in die tijd krijgt als je te onzeker bent moet je even je ha bellen en het met hem bespreken die kan je zo veredr helpen
oh ja denk je aan het starten met foliumzuur???
liefs tamaar

Terug
Bovenaan