wanneer alles wassen?

wanneer is het beste om alle kleertjes ed te gaan wassen? ik moet nu nog 11 weken, maar ben erg benieuwd wanneer andere dit gaan doen/ hebben gedaan.
ik wil alles in de eerste week van mijn verlof (stop 6weken voor de uitgerekende datum) gaan wassen en klaar te maken.

Ik heb het allemaal al gewassen. Meer omdat het allemaal in onze kleren kast lag (had er speciaal ruimte voor gemaakt) en nu dus op ukkies eigen kamertje in de kast :D
Ik denk dat ieder zo zijn eigen voorkeur heeft voor wanneer de kleertjes gewassen worden.

dat ligt helemaal wat je zelf fijn vind, wij hebben vorige week alles gewassen omdat ik niet helemaal waterdicht ben zeg maar.
ik wilde het allemaal klaar hebben voor het geval dat natuurlijk.
het kan geen kwaad als de kleren langer in de kast liggen, je eigen kleren haal je ook niet allemaal uit de kast om ze te wassen na zoveel weken.
wel zou je voor de geur een paar geurbuiltjes erbij kunnen doen. ik heb dat ook gedaan en je hebt ze ook van zwitsal, heerlijk. ik hou van de geur van zwitsal. ga vaak even naar het kamertje, doe een laatje open en ruik even hahaha zo lekker ruikt dat!!!!

Ik moet ook nog een kleine 11 weken, maar heb gisteren alles gewassen en ga het zo strijken. Vertederend weer al die kleine kleertjes. Idd, lekker met een paar geurbuiltjes van Zwitsal in de kast leggen!! Mmmmm

oke, dus ik kan ze al best gaan wassen :) zit mezelf nl al weken in te houden om het te gaan doen (bloos, maar vast erg herkenbaar).
het kamertje is al helemaal klaar en op echt een paar kleine dingetjes na is alles al in huis voor de kleine. vind het zo leuk om af en toen er lekker mee bezig te zijn.
geurbuiltjes heb ik al in de lades liggen omdat het in het begin zo nieuw rook in die kamer, gelukkig is die lucht er nu wel uit en staat het raam er bijna altijd open.
het worden wel een hoop kleine wasjes denk ik, we hebben veel felle kleuren die ik niet bij elkaar durf te doen.
*ik ga lekker de wasmachine aan zetten* XD

het s geweldig dat allemaal te zien en te doen!ik moet nog 7 weken en heb het een week of 5 geleden gedaan, aangezien k veel rugpijn heb had ik zoiets van, nu kan ik het nog zelf!
Veel plezier met wassen en sttrijken!!

Ik heb ook alles al gewassen, paar weekjes geleden. De kamer is nu helemaal af.. Begin nu te twijfelen wanneer ik mijn zh tas klaar zal gaan maken. Ik denk over een week of 3, dan is het nog maar 3 weken....

Terug
Bovenaan