Wanneer 'klussen' jullie?

A

Anoniem

Guest
Beetje een vreemde vraag misschien, maar ben wel benieuwd hoe jullie dat doen. Wij  zijn met de eerste zwangerschap meteen nadat ik niet meer ongesteld was gaan klussen en was in een keer raak. Op het internet las ik net dat je twee of drie dagen voor je ovuleert het meeste kans hebt op zwanger te raken. Ik denk dat wij het zekere voor het onzekere nemen en gewoon gaan klussen als ik niet meer ongesteld ben haha. Wat is jullie ervaring?

Wij klussen gewoon om de dag haha. Omdat ik eerst een cyclus van 44 dgn heb gehad en daarna eentje van 26 dgn zijn we nu idd gewoon gelijk na mn menstruatie begonnen.

hey,

ik doe het nu na mijn ongi om de dag en op de dagen dat ik het vruchtbaarst ben(dat zijn er twee geloof ik) doen we het iedere dag........
het is alleen deze maand wel heel extreem bij ons wij zijn nu al vanaf afgelopen vrijdag tot nu iedere dag aan het klussen,vanaf morgen doen we het weer om de dag....
weet ook niet of dit goed is hoor maar van de ene hoor je;elke dag is niet goed voor het zaad en van de ander hoor je dat het geen kwaad kan om op die twee a drie dagen elke dag te doen,dus ik weet het nu ook niet meer eigenlijk

maar rare vraag misschien maar; hoe deden jullie dat dan in de maand dat jullie voor het eerst zwanger raakte? deden jullie het toen om de dag?of ook wel eens een paar keer achter elkaar?

hallo meiden,

wij ook om de dag...pffff.. vind het wel heftig hoor! maar ja je wil ook alle kansen benutten toch? vraag me echt af, wat het nu precies is waarom het bij de één wel lukt en de ander niet...zou het geluk zijn??

maarre we gaan pas 2e ronde in, dus nog alle kans zou ik zeggen (hoop ik)

en jullie?

groetjes

wij zitten nu alweer in ronde 8,voor een tweede kindje,het heeft voor mijn 1e kindje ook even geduurd,al met al 1jaar

Bij mijn eerste zwangerschap deden we het volgens mij elke dag. Op een gegeven moment is het niet echt grappig meer natuurlijk, maarja je wilt elke kans benutten heh, haha.

Volgens mij is het echt een kwestie van geluk. Ben vandaag ongesteld geworden dus we kunnen met een paar dagen aan de klus. Ik hoop dat  we deze maand weer geluk hebben!!

het blijft ook steeds geluk hebben helaas! want het is en blijft nog steeds een wonder!
maar soms vraag ik het mezelf ook indd af

Hoi

Valt me op dat iedereen hier wel vaak klust, hoe houden jullie dat vol??
Wij klussen wanneer we er zin in hebben, en natuurlijk als ik weet dat de eisprong dichterbij komt probeer ik de freqentie wat op te schroeven, maar dat lukt niet altijd hihi.
Als het echt moeten wordt ( zeg maar ) merk ik aan ons allebei dat het niet goed is voor onze relatie.
Ik bedoel hier niks  negatiefs mee, ieder zijn eigen!!

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan