wanneer baby in een draagzak

Hallo allemaal,

Ik heb met mijn eerste kindje een baby bjorn draagzak gebruikt toen die al wat ouder was. Is er iemand die mij kan vertellen vanaf wanneer je een baby erin mag dragen??

Groeten Francisca
 
hoi.
Vanaf 6 weken zou het mogen, maar ik zou even kijken hoe het nekje van je kindje zich houd.
Als ze nog erg slap is in haar/zijn nekje zou ik nog even wachten.
Ik zit nu net in de tijd dat het ook mag, maar ik heb er nog geen en denk dat ik nog maar even wacht vanwege de problemen met haar nekje.
succes en groetjes Tina
 
Bedankt.
Mijn dochter is nu bijna 5 weken en best al wel stevig in haar nekje.
Ik wacht in iedergeval tot die 6 weken en bekijk het dan of ze dit zou kunnen.
Is er ook een "tijdslimiet" voor het dragen van een baby in een draagzak?
Bij de maxi cosie b.v. adviseert men maximaal 1   1/2 a 2 uur.

Groeten Francisca
 
hoi,

ik weet niet precies vanaf wanneer je baby in een dragzak mag doen, wij hwebben het gedaan toen kylian 7weken was. ook omdat hij de wagen absoluut niet leuk vind( die hebben we dan ook al omgebouwd naar wandelwagen) Ik weet wel dat je speciale draagzakken hebt voor ,ook, pasgeboren babys. Hier zit een extra stuk in voor het nekje, ik heb ze gezien bij de babydump. Wat betreft de tijd die ze erin mogen is   ongeveer 1a1.5uur dit omdat het niet goed is voor de heupjes

ik hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes sam
 
Onze zoon zat vanaf zeven weken in de Maxi-Gogo Mino. Minimale leeftijd is zes weken. Als ze het hoofdje een beetje overeind kunnen houden kan het.

groet,
Jinny
 
Mijn cb-arts zei dat ik Jelte eens in onze draagzak (Chicco) moest zetten, kijken of zijn hoofdje genoeg steun kreeg en anders ergens wat kon stutten met een opgerolde handdoek. Heb het nog niet geprobeerd!
 
Terug
Bovenaan