wanneer baby voelen in de buik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allereerst van hart proficiat met jullie zwangerschap. Ik heb een vraag.
Wanneer voelde jullie de baby in de buik? Ik ben momenteel zwanger van de tweede en heb gelezen dat er al mensen met 13 of 14 weken de kleine hebben gevoeld. Ik ben erg benieuwd en wacht eigenlijk wanneer ik iets ga voelen. Ik ben momenteel 16 weken en 4 dagen zwanger.
Ik voel momenteel wel iets, maar dat zijn waarschijnlijk mijn darmen.

Groetjes Mina.

Mina,

juist als je denkt dat het je darmen zijn heb je heel goed de kans dat dat je kleintje is. Let maar eens op; komt het regelmatig terug? En op dezelfde plek?   Leg je hand eens op je buik als je ontspannen ligt, maar misschien is dat wel een paar weken later.

Ga genieten..

Bengels ( Leuk, je hebt dezelfde login naam die ik op een ander forum gebruik)

hoi mina,
Ik voelde mijn kleintje toen ik 16 weken was, op vrijdag de 13e haha
Meestal als ik juist net wilde slapen of gewoon ff rustig in de bank ging zitten begon hij te rommelen.
Ik dacht eerst ook dat het mn darmen waren maar al gauw wist ik dat het mijn zoontje was.
Steeds op ongeveer de zelfde plek.
Leg je hand maar is op je buik als je lekker ontspannen bent, het kan even duren voor je dan wat voeld maar heb geduld...
Straks ben je er zo blij niet meer mee hoor als je bijna uitgerekend bent en je kleine dan nog een aantal weken lekker tegen je ribben aan schopt! haha
Groetjes meid 21

Hai,
Het voordeel van de tweede is dat je weet wat je moet voelen.
Ik voelde mijn eerste voor het eerst met 18 weken en de tweede al met 15 weken.
Ik moet wel zeggen dat het vanaf 15weken niet iedere dag is geweest dat ik haar voelde......soms wel 3 dagen niet. Maar met een week of 18 was dat ook wel dagelijks.
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan