Wanneer baby voelen?

<p>Hoi Dames,</p><p>ik ben sinds zondag 16 weken zwanger van mijn eerste kindje. Nu vraag ik me af wanneer ik het moet gaan voelen. Ik heb snachts wel een onrustige buik en voelde vannacht ook soms wat plopjes. Ik heb t gevoel dat de baby mij heel graag wil laten weten dat zij er is?. Op google staat tussen de 16 en 20 weken. Wanneer begon het bij jullie? </p>

Nu zwanger van de 3e en alle3 de keren voelde ik het met 19-21 weken. Veel eerder hoef je t nog niet te verwachten hoor. In de weken ervoor voelde ik wel eens gerommel ofzo maar dat konden ook m'n darmen zijn, ik vond het altijd nogal vaag ik de weken ervoor wat ik nu echt voelde haha

17 weken bij nr1 en 14 weken bij nr2. Ondanks placenta aan de voorkant. Het kan dus wel hoor! In het begin was het heel zacht en zeker niet dagelijks. Rond 20 weken kon je het dagelijks aan de buitenkant voelen. Dit is vroeg, maar het varieert enorm. Als het de baby is die je voelt, dan wordt het de komende weken sterker en weetje het zeker.

Heel erg bedankt voor jullie reacties!!

ik wacht het maar gewoon af. Denk wel als ik het eenmaal voel dat ik dan geen rust meer heb??

Terug
Bovenaan