Wanneer babykamer & box ?

Hoi zwanger dames, ik had een vraagje!! Wanneer zorg je ongeveer dat alles klaar is ? Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger van de eerste.. En wij willen deze week de babykamer gaan bestellen.. want de levertijd is 10 weken.. Is het normaal, als je voor ik de 30 weken inga alles klaar wil hebben.. Zodat ik de laatste 10 weken gwn lekker kan gaan genieten, en leuke dingen kan gaaan doen.. Dus eoigenlijk mijn vraagje, wanneer zorgen jhullie dat het klaar is ? of bij sommige al klaar staat.. haha Groetjes Miarca.
 
Wij hadden bij de 1ste alles met 27 weken klaar, bij de tweede met 28 weken en nu bij de derde met 23 weken(de babykamer stond al leeg, want de andere 2 waren al doorgeschoven. en we hadden bijna alles nog).

Ik vond het heel prettig alles op tijd klaar te hebben.
En op het laatst zijn er toch nog altijd kleine dingetjes als klossen, po regelen. Tasje inpakken, geboortekaartje uitzoeken ed. Dus dan is het fijn je alleen daarmee bezig te hoeven houden!

Dus gewoon lekker aan de slag als je daar zin in hebt!
 
Hey Sophie,
Bedankt voor je reactie.
Ja denk ook dat het beter is om het gewoon op tijd af te hebben.. want er zijn altijd op het laatste nog wel dingen die je moet doen!! en als het op tijd af is kan je de laatste 10 weken ook gewoon lekker rusten en genieten.. iniedergeval bedankt voor je reactie.

liefs
 
ik ben begin januari begonnen met inkopen en klaarmaken en toen was ik 20 weken, ik wou ook rustig aan doen en alles op tijd klaar hebben
nu ben ik 35 weken hoef ik niet te stressen maar kan ik met een brede glimlach elke dag het kamertje bekijken
gewoon doen wat jij wil

gr sabine
 
idd.
Zit ook wel in mijn aard alles op tijd af te ronden en aan te pakken, ben niet zo van het laatste moment.

Maar nu is dan ook wel echt elk klein ding klaar, alleen nog even de bevalling, haha!

Groetjes(37wkn2dgn)
 
Nou vandaag de babykamer besteld, en de box ook maar gelijk erbij gedaan.. wordt ongeveer in Juli geleverd en dan ben ik rond de 22/23 weken. Dus kan ik ook nog is rustig aan doen met het in elkaar zetten, want wil het graag zelf doen.. Want als mijn vriend het doet komt het niet echt in elkaar hahah vliegen meer de schroeven langs me oren.. Vandaag hebben we ook gelijk een badje gekocht, en nogpaar leuke dingen.. Waren in de aanbieding en vind zonde om het dan te laten liggen.. scheelde bij elkaar wel 50/70 euro.. Net even het kamertje leeg gehaald, zodat alles wat we al hebben er kan staan.. Voor de rest gaan we niet verfen ofzo, want we wonen hier nog maar iets langer dan een jaar en in het nieuwe huis gaan we het helemaal super mooi maken.. Super leuk om het allemaal zo te lezen.. En Sophie volgens mij ben je al bijna zover.. Superr heel veel sterkteee alvast voor de bevalling..
 
Nou vandaag de babykamer besteld, en de box ook maar gelijk erbij gedaan.. wordt ongeveer in Juli geleverd en dan ben ik rond de 22/23 weken. Dus kan ik ook nog is rustig aan doen met het in elkaar zetten, want wil het graag zelf doen.. Want als mijn vriend het doet komt het niet echt in elkaar hahah vliegen meer de schroeven langs me oren.. Vandaag hebben we ook gelijk een badje gekocht, en nogpaar leuke dingen.. Waren in de aanbieding en vind zonde om het dan te laten liggen.. scheelde bij elkaar wel 50/70 euro.. Net even het kamertje leeg gehaald, zodat alles wat we al hebben er kan staan.. Voor de rest gaan we niet verfen ofzo, want we wonen hier nog maar iets langer dan een jaar en in het nieuwe huis gaan we het helemaal super mooi maken.. Super leuk om het allemaal zo te lezen.. En Sophie volgens mij ben je al bijna zover.. Superr heel veel sterkteee alvast voor de bevalling..
 
Terug
Bovenaan