wanneer bed en box naar beneden?

A

Anoniem

Guest
Tja,de vraag zegt het al!
Wanneer hebben jullie de box en bed naar beneden gezet?
Ik vind onze Teun ineens zo groot geworden.
Hij kan zich nu nog niet optrekken maar eens komt natuurlijk de eerste keer!

Groetjes Mikkie.

Elise is nu 7 maanden en een maandje geleden hebben we het bedje naar beneden gedaan...ja eens moet de eerste keer zijn...toch?
En de box hebben we nu deze week naar beneden gedaan, want sinds deze week trekt ze zich zelf op!
En voor je het weet kukelt ze eruit....ze is vandaag al een paar keer op haar hoofdje gevallen....AUWWWW...en dan is het de kunst om niet te schrikken...pffff moeilijk hoor!

Groetjes Linda

Ja lijkt me ook iid. Soms als Teun zich stoot kijkt hij eerst naar mij hoe ik reageer,dan gaat hij nadenken of hij gaat huilen of niet. Tenzij het natuurlijk echt zeer doet.
Teun is nu ook ruim 7 maanden en hij wordt met de dag sterker.

Groetjes Mikkie.

Tsja, Hannah is nu 8,5 maand en bij ons staan bed en box nog steeds hoog.
Ze doet nog geen enkele poging tot optrekken oid.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Hoi,

Hier vanaf maand 7 ongeveer.. toen ging ze op haar knietjes zitten om te kruipen.
Toen wist ik dat het niet lang meer kon duren.
Optrekken gebeurd (meestal) uit kruip-positie... maar ja, je heb er altijd vreemde eenden tussen die het nét effe iets anders doen.

Ik zou het risico niet nemen, en gewoon laag zetten. Het is zo gebeurd... van de 1 op de andere dag!! (optrekken bdoel ik)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Bij ons is het bedje een stand lager gegaan toen Efraim kon rollen.
En de box nog niet. Meneer doet nog geen enkele poging tot optrekken oid.

Hoi,

Emre is nu 9 mnd en we hebben zijn bedje in de tussenstand gezet, dus ergens halverwege het bedje ongeveer een maand geleden toen hij over de rand begon te hangen... Dus, toen hebben we meteen de box ook maar naar beneden gedaan. Hij vond de box niet zo meer, omdat als hij erin lag en omdraaide, hij nog maar weinig ruimte had, maar nu hij in de box kan zitten, vind hij het weer fantastisch!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan