wanneer bed hoog opmaken en wie gebruikt er een bedverkleiner

Hoi allemaal

Wanneer mag je een bedje hoog gaan opmaken. Bij Lieke is hij nu laag opgemaakt. Wanneer ga je omhoog en ga je dan gelijk naar boven of hoe doe je dat. Zijn er ook mensen die een bedverkleiner gebruiken. Deze hebben we wel aangeschafd op advies van de winkel. Maar de kraamverzorgster raadde het af om te gebruiken.
Advies gevraagd.

Groetjes Jannie
 
hoi,

Danique is 10 maanden en ik maak haar bedje nog steeds laag op. ze is ook niet zo groot 66 cm nu,

Ik hou dit voorlopig zo kan ze er ook niet onder kruipen.

Maaike
 
mijn zoontjuh van 2 maanden en 4 dagen noig steeds laag opgemaakt

ze vinenden bed nog te groot je kan altijd de bak van de kinderwagen derin liggen vinden ze fijn    
 
hoi hoi mijn dochter is ruim 7 maanden en is 72 cm lang ik maak haar bed altijd zo op dat ze zelf bijna met dr voeten tegen het voeteneind ligt en de deken met laken net onder dr armen ze ligt ook in een slaapzak
 
Hallo,

Ik heb vanaf de geboorte van mijn zoontje het bed lang opgemaakt. Ik gebruikte natuurlijk wel een bedverkleiner in zijn ledikantje. Erg makkelijk te bevestigen, rond het matras. In het begin lag de verkleiner halverwege het bed en naarmate mijn zoontje groeide ging de bedverkleiner steeds een stukje verder naar het voeteneind. Inmiddels slaapt hij zonder de verkleiner.Heel veel mensen hadden nog nooit zo'n verkleiner gezien, ook mijn verloskundige en kraamverzorgster moesten er even aan wennen. Ik vond het erg praktisch.

Groetjes, Moontje
 
Terug
Bovenaan