wanneer bed in de kamer??

gaan jullie een bed in je kamer zetten en zo ja wanneer gaan jullie dat doen?

ik zet zelf wel een bed in de kamer, omdat het gezien mijn overgewicht niet handig is het bed boven te hebben, in geval van met ambulance moeten. ik ben niet van plan thuis te bevallen, maar wil wel een bed in de kamer, ook alvast voor de kraamtijd.
ik weet alleen niet wanneer dit klaar moet staan, iemand wel een idee??

Ik heb geen idee. Ik zou het 6 weken van te voren doen. Maar als hij niet in de weg staat gewoon lekker neerzetten kan je er stiekem af en toe al gebruik van maken.

Ik doe het zelf niet...bij ons is ook alles gelijkvloers;) hihi dus niet echt nodig dan;)
Maar mijn verloskundige raadde anders aan, als je bijv thuis wilt bevallen, van wk 37 alles wel redelijk klaar te hebben staan. Suc6!

wij doen het bed op klossen.
dus geen bed ervaring met in de kamer, heb wel gehad bij me dochter. geloof dat ik het toen rond 36 weken had.
wij willen nu toch rond 36 weken bedklossen onder het bed. zodat het klaar staat met 37 weken, want vanaf dan mag je thuis bevallen. ik ga wel voor een thuis bevalling. hoop alleen dat we deze keer geen nieuw matras hoeven aan te schaffen na de bevalling.
groetjes van mij

ik ga in het ziekenhuis bevallen. Dus ik zet geen bed in de kamer (ook niet echt handig aangezien ik al een zoontje heb van 1,5)
Maar volgens mij kan je gewoon vanaf w37 je bed in de kamer zetten. vanaf het moment dat je thuis mag bevallen.

Eh hier had ik nog nooit van gehoord..
Zo ie zo beval ik in het ziekenhuis, verder zetten wij ons bed gewoon op klossen, in de slaapkamer..
Een trap op en af moet me wel lukken,lijkt me zo..

Terug
Bovenaan