wanneer bed omlaag zetten??

Hoi,

De titel zegt het eigenlijk al.
Wanneer moet je het bedje omlaag zetten??
Ik heb daar geen idee van.(Tis ons 1e kindje)
Wel weet ik dat als ze kunne zitten of zo dat het dan niet echt veilig meer is, maar zijn er al moeders die het bedje al omlaag heben gezet??
Ons bedje is vrij diep, dus ik heb hem nog niet naar beneden gezet.
Wel draait yordi steeds in bed( slaapt daardoor ook steeds op de buik) en vind ik hem soms overdwars in bed of met zijn hoofd bij het voeteneind.
Yordi wordt morgen 7 maand

Liefs marielle.

Lynn is nu 7 maand en ik heb net van de week het bed een stand omlaag gedaan (zitten 4 standen op) Lynn ligt veel op der buik en sloeg der arm over de reling!
Ze kan nog niet zitten ofzo maar zichzelf wel opdrukken!

x

heej,

mijn kleine van 6 mnd draait ook als een tol in bed, tijgert omhoog met zn hoofd in een hoek en blijft doortijgeren, waardoor hij weer gaat huilen, steeds druk is en daardoor niet aan slapen toe komt.
Daarom doe ik hem een slaapzak aan en stop de onderkant van de slaapzak  ertussen,  het voeteneind van het bedje, en de deken/laken stop ik daarover heen ertussen, hij slaapt trouwens op zijn buik, zo kan mijn kleine in principe geen kant op, en slaapt hij lekker en mocht de nood aan de man zijn, ligt hij toch niet vast en kan ik hem in een graai eruithalen en meenemen.
misschien een idee voor jouw kleine?

groetjes marina

hey.

ons ledikantje gaat vanavond toevallig naar beneden.
nathalia (6 mnd) is heel druk bezig met zichzelf optrekken en te gaan zitten.
dus vind het nu een beetje link worden.
box is het zelfde verhaal.

groetjes, do

Zifjon is nu 6,5 maanden en we hebben de opdracht van CB gekregen het bedje+box omlaag te doen aangezien hij heel druk en bewegelijk is en niet het eerste kindje zal zijn die zich al weet op te trekken met deze leeftijd. Dus alles staat nu op rugpijnhoogte. bedje heeft gelukkig drie standen dus hij staat nog niet op de laagste stand dat scheelt een beetje.Hij zit overal in het begin van alles zit bijna, kruipt bijna en kan ook al bijna vanuit lig stand omhoog komen (zitten). Verder rolt hij de hele kamer door.

Oh ja CB vertelde ook dat het beter is voor hun ontwikkeling omdat ze gestimuleerd worden om zich op te gaan trekken, aangezien ze in deze leeftijd diepte en hoogtes leren kennen en kunnen gaan zien. Dus luisteren we maar braaf he !! :)

liefs van Mariska en Zifjon

Terug
Bovenaan