Wanneer bed verhogen?

Hallo daar!
Kan iemand mij vertellen wanneer je je bed moet verhogen? Ik dacht met 37 wk, maar volgens m'n vriendin moet t zeker met 32 weken..

groetjes Judith

Wij moesten met 37 weken het bed verhogen omdat dan een thuisbevalling mogelijk is. Voor de 37e week moet je naar het ziekenhuis om te bevallen.

Liefs Maria
38w1d zwanger van 2e zoontje!

Hoi,

Ja, officieel moet het met 37 weken, maar bij mij ging t bed pas omhoog toen mn vliezen al waren gebroken. We hadden t wel eerder geprobeerd, maar ik vond het maar  niks, zo hoog slapen. Als het begint heb je nog tijd genoeg om het bed op de klossen te zetten.

Succes met de bevalling!

Groetjes,
mama van bobo

Bij ons bed pasten de klossen van de thuiszorg er niet onder, dus heeft mijn vriend flink doorgezopen om uiteindelijk 8 kratjes onder het bed te kunnen zetten.
Als je ook een lastig bed hebt, is het dus wel handig om vooruit te denken zodat je in de 37e week een hoog bed hebt.

Bij mijn eerste ging het bed pas omhoog toen ik einelijk weeen kreeg.
Bij mijn tweede ben ik op het waterbed bevallen, niks omhoog.
Nu merk ik wel wat ik wil.
Je bed kan elk moment omhoog, zorg wel dat je wat in huis hebt, voor het geval dat.
Bierkratjes of klossen dat maakt niks uit.
Monique

Wij hebben het bed deze week omhoog gezet, ben nu bijna 36 weken zwanger. Zo rond de 36/ 37 weken je bed verhogen is normaal. Zo'n hoog bed slaapt heerlijk en vooral het uit bed klimmen wordt gemakkelijker (er in gaan liggen is alleen een ander probleem haha). Het hangt er dus een beetje vanaf wat je zelf wilt! Het lijkt me niet prettig om dat nog te moeten doen als je al weeën hebt. Ik geloof dat je bedklossen en dergelijke 3 maanden mag lenen bij thuiszorgorganisaties, dus tijd zat!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan