Hoi ,
Ik zit met iets.
Mijn man en ik hebben met elkaar afesproken dat wanneer ik geen opleiding krijg van mijn werk dat we aan een tweede zouden beginnen en dat houd dan in dat ik dan aan het eind van dit jaar stop met de pil , maar ik begin te twijfelen.
Ik ben bang dat ik het niet aankan.
Het gaat me niet om de kleine maar met mijn werk erbij en dat ze dan allebei naar mijn moeder gaan en een vriendin van mij.
Ze passen nu ook al op , maar mijn moeder trekt het nu al niet helemaal vandaar dat mijn vriendin ook oppast sinds deze week.
Ik ben bang dat mijn moeder dan helemaal zoiets heeft van bekijk het even.
Ze maakt nu al opmerkingen erover en mijn vader ook terwijl ze weten dat ik genoodzaakt ben om te werken en ze heben het toen notabene zelf aangeboden en nu gaan ze een beetje moelijk doen.
Mijn moeder wil maar 2 dagen oppassen.
Ik kan me daar iets bij voorstellen , maar wat als we er een 2de erbij nemen?
Ik heb Nikita op een kinderdagopvang gehad , maar toen was onze eige bijdrage € 100 ,- en dat konden we niet opbrengen en nu nog steeds niet.
Ik wil mijn man niet teleur stellen , maar ik wil het zelf ook nog aan kunnen.
Ik heb het met mijn man erover gehad , maar hij reageert er niet op .
Hij heeft zoiets van dat zien we dan wel.
Ik wil het graag van te voren al een beetje op een rijtje te hebben.
Het is echt niet dat ik een tweede wil , maar ik zie het voorlopig niet zitten de komende 2 jaar.
Terwijl ik vorig jaar nog zei van als Nikita 2 is wil ik er een tweede bij.
Ik ben er nu echt niet zo zeker meer van.
Misschien dat het nog verandert.
Misschien heeft iemand een tip voor mij.
Groetjes Jessica
Ik zit met iets.
Mijn man en ik hebben met elkaar afesproken dat wanneer ik geen opleiding krijg van mijn werk dat we aan een tweede zouden beginnen en dat houd dan in dat ik dan aan het eind van dit jaar stop met de pil , maar ik begin te twijfelen.
Ik ben bang dat ik het niet aankan.
Het gaat me niet om de kleine maar met mijn werk erbij en dat ze dan allebei naar mijn moeder gaan en een vriendin van mij.
Ze passen nu ook al op , maar mijn moeder trekt het nu al niet helemaal vandaar dat mijn vriendin ook oppast sinds deze week.
Ik ben bang dat mijn moeder dan helemaal zoiets heeft van bekijk het even.
Ze maakt nu al opmerkingen erover en mijn vader ook terwijl ze weten dat ik genoodzaakt ben om te werken en ze heben het toen notabene zelf aangeboden en nu gaan ze een beetje moelijk doen.
Mijn moeder wil maar 2 dagen oppassen.
Ik kan me daar iets bij voorstellen , maar wat als we er een 2de erbij nemen?
Ik heb Nikita op een kinderdagopvang gehad , maar toen was onze eige bijdrage € 100 ,- en dat konden we niet opbrengen en nu nog steeds niet.
Ik wil mijn man niet teleur stellen , maar ik wil het zelf ook nog aan kunnen.
Ik heb het met mijn man erover gehad , maar hij reageert er niet op .
Hij heeft zoiets van dat zien we dan wel.
Ik wil het graag van te voren al een beetje op een rijtje te hebben.
Het is echt niet dat ik een tweede wil , maar ik zie het voorlopig niet zitten de komende 2 jaar.
Terwijl ik vorig jaar nog zei van als Nikita 2 is wil ik er een tweede bij.
Ik ben er nu echt niet zo zeker meer van.
Misschien dat het nog verandert.
Misschien heeft iemand een tip voor mij.
Groetjes Jessica