wanneer beginnen aan ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
hee

vroeg me af wanneer je het best kunt beginnen met ovualtietesten. ik wou er nooit aan beginnen eigenlijk omdat ik normaal wel gelijke cylcus heb gehad. maar nu de kortste 26 dagen en de langste 36 dagen!Ik zat er wel aan te denken om ovulatietesten te gaan gebruiken. en waneer op welke dag begin je met testen...?ik hou van klussen hoor begrijp me niet verkeerd maar het is wle handig om te weten wanneer je nu het vruchtbaarst bent. toen we voor de eerste gingen, klusten we wel om de dag maar nu met een 2 jarige in huis heb ik de puf soms niet meer hoor pfff! wou even jullie mening en advies horen/vragen!
dank jullie
liefs x

Hoi Neomi!

Ik begin altijd met testen op dag 8, dat is bij mij de eerste dag dat ik niet meer ongesteld ben. Dan blijf ik testen tot ik twee donkere streepjes heb gehad, dus mijn eisprong. Daarna test ik niet meer.
Mijn eisprong heb ik meestal op dag 10 of 11, maar ik heb dan ook een cyclus van 24 dagen.

Mag ik je een tip geven?
Ik gebruik de dipstrips van matcare, via internet te bestellen en echt niet duur. Ik ben daar erg tevreden over! Ze zijn erg betrouwbaar, tenminste, ik heb in een jaar tijd nog nooit getwijfeld bij deze tests. Altijd gaven ze mijn ei aan op de juiste dag.

Succes met testen!

Liefs Daisy

Hey Neomi,

Ik zou uitgaan van je kortste cyclus en dan.. even rekenen... beginnen op dag 10. Kan wel even duren voordat de test positief is omdat je cyclus onregelmatig is maar je eisprong missen zou ook jammer zijn!

Ik kan me voorstellen dat om de dag klussen niet altijd werkt / wil. Ik heb dat net zo (heb nog geen kleine van 2 maar toch ;-)
De testen hebben mij wel geholpen!

succes Liefs Lisette

Heej dames, ik weet niet of je hier links kunt plaatsten of zo, maar ik wil ook ovulatietesten gaan gebruiken. Welke zijn het goedkoopst en kwalitatief heel erg goed?
Die van matcare?

Gr.ik

Terug
Bovenaan