wanneer beginnen jullie met spullen aanschaffen?

Ik vraag me af wanneer jullie je babyspullen aanschaffen.

ikzelf wacht tot ik 12 weken ben, voordat we alles gaan aanschaffen.

alleen een kinderwagen en een maxi cosi hebben we al, hadden we nog, en oh ja 3 paar kleine sokjes haha, gekregen van onze vrienden.

groetjes daisy

9w+3d

Toen wij onze 1e verwachten hebben we rond 12 weken alles in een keer besteld. Dan konden we namelijk heel goed afdingen! echt waar, je mond open doen en handelen maar. Er zijn ook veel spullen met een lange levertijd en ik wilde lekker keuvelen in de babykamer!

hoi hoi..

ik ga pas grote dingen aanschaffen als ik die 12 weken voorbij ben.. hoe moeilijk het ook is!

heb al wel een paar kleine dingetjes.. en speentje met papa is the best.. en een paar meisjes laarsjes (1 euro.. kan k nie late ligge toch?) en een rompertje..

kinderwagen krijg k van mn ouders.. box van mn schoonouders.. maxi cosi van mn schoonzusje..

dus alleen de kinderkamer komt voor onze rekening (nou jah.. mijn oma's rekening.. die heeft nu dr achterkleinkind al gesponsord)..

op naar de 12 weken!

liefs

Hallo,

Wij hebben beide keren de spullen pas gekocht na de 20 wkn echo. Toen was alles helemaal goed en konden we alles in 1 keer kopen.

Heb helaas van dichtbij meegemaakt dat vrienden een negatieve 20 wkn echo hadden en de zwangerschap moesten afbreken en wel al alle spullen in huis hadden.... niet zo leuk natuurlijk.

Hoef nu niets meer te kopen want heb al een jongen en een meisje!!!!! Wel denk ik een schattig pakje na de 20 wkn echo en we weten wat het gaat worden.

Groetjes Fee

Ik heb ook nog helemaal niks gekocht voor de baby. Nou is het ook al de derde, en de oudste is een jongen en de tweede een meisje, dus ik heb eigenlijk alles al. Het enige wat ik nieuw wil is een buggy, want die van nu is erg gammel na twee kinderen. Kinderwagen hebben we bij de tweede ook weer nieuw gekocht, dus die kan nog wel een kindje mee. Misschien dat ik nog wel wat kleertjes ga kopen, in ieder geval het allereerste pakje na de bevalling, maar ik heb, ja, echt heel erg, nog pakjes met het prijskaartje eraan in de kast hangen. Net niet het goede seizoen, of de goede maat (mijn Eline was 4680 gram bij geboorte, dus maatje 50 pastte ze al niet, hahaha)

Hoi hoi!

Voor ons is het de 3e, maar omdat de oudste al 8 is, wil ik wel wat nieuwe dingen kopen. Mijn zussen hebben toendertijd heel veel van mij gebruikt en ik kan nu hun nieuwere spullen weer gebruiken, altijd handig. Zit nog te twijfelen of er een nieuwe wagen moet komen, maar zie het wel. Ik wil rond de 22e week helemaal klaar zijn, ivm mijn voorgeschiedenis. (vroeggeboortes) Als er dan iets gebeurd, heb ik niet weer de stress, dat dat soort dingen nog gedaan moeten worden. Eerst woensdag de echo, om te kijken of er hartactie is, spannend weer!

Groetjes,
Ro
5wk, 3dgn

Wel handig als je al een jongen en een meisje hebt1 ik heb 2 jongens dus alles is blauw en groen. Bij een meisje ga ik helemaal los met roze en zoete kleuren. Bij een jongen ga ik wat kleine dingetjes erbij kopen. In ieder geval wel voor net na de geboorte. Ik had onbewust bij de 2e hezelfde broekje en shirtje ingepakt als bij de 1e. (klein maatje (50), dus het zag er als nieuw uit) Heel stom, want als ik de foto's door elkaar zou leggen, heb ik geen idee wie wie is. Dus dat gebeurt me niet nog een keer.

voor mij is het de eerste en we hebben dus nog helemaal niks. Ik ben ook van plan omdat allemaal pas na 20 weken uit te gaan zoeken. Vind het wel heerlijk om rond te kijken hoor, maar het staat alleen maar ik de weg als we het nu al aanschaffen. en volgens mij heb je het toch nog niet nodig toch?
liefs mij

Terug
Bovenaan