Wanneer beginnen met de babykamer?

wij gaan er vand e maand mee beginnen
onze dochter van 3 gaat naar zolder en die moet opgeruimd geschilderd enzo worden
wij zorgen dat de babykamer in mei klaar is
is misschien wat aan de vroege kant maar zo kan onze dochter ook wennen aan haar nieuwe kamertje zonder dat ze het idee heb dat ze weg moest van haar oude kamer voor de baby!

xx sas
 
Op zich heeft je pasgeboren baby nog geen eigen kamer nodig, kan eerst ook bij jullie op de kamer. Maar de meeste vrouwen willen het optijd klaar hebben... hier was het met 26 week zo... (ben van de maart-mamma's maar was ff bij de rest aan het kijken)

Je moet doen, wat voor jezelf goed voelt. als dat al met 20 week is, gewoon doen... Lekker je eigen gevoel volgen meis.

Liefs Ann
 
Ik begin ermee zodra ik weet of het een jongen of meisje is. Rond de 16 weken gaan we een geslachtsbepalingsecho doen (ja, we zijn erg ongeduldig!) en dan zullen we daarna langzaamaan gaan beginnen. Bij mij kriebelt het nu al om spullen van zolder te gaan halen en alles te bekijken terwijl ik nog niet eens 8 weken zwanger ben!! Ik zal me dus nog een paar maanden erg moeten inhouden vrees ik....

Doe lekker wat goed voelt, hou er wel rekening mee dat als je straks verder bent in de zwangerschap (bijv +30) je er misschien geen kracht meer voor hebt maar dat hoeft natuurlijk niet!
 
Wij gaan ook beginnen zodra we weten wat het wordt.
Maar ik ben sowieso altijd al een control freak geweest ;), liever vandaag dan morgen alles geregeld hebben :)!
 
Ik weet al helemaal hoe de kamer er uit moet komen te zien en welke meubels ik graag zou willen. Mijn vriend is nu nog (toevallig) de zolder aan het opknappen en daarna gaan we door met de kinderkamer (die staat nu vol spul van de zolder...) Dan kan ik ook mooi nog helpen!! We zullen dus alles wel ruim op tijd afhebben, ons kennende :D Ben veel te enthousiast ;)
 
Ik weet ook al wel wat ik zou willen, maar zijn er nog niet aan bezig. We zijn sindskort aan de zolder bezig, moest ook nog helemaal onder handen worden genomen en daarna is de babykamer aan de beurt! Kan niet wachten!! En mij maakt het niet uit wanneer het klaar is, het kan allemaal maar lekker gedaan zijn, is dat ook weer uit je hoofd, toch!?

 
Terug
Bovenaan