Wanneer beginnen met drankjes ipv melk

<p>Hoi allemaal,</p><p>mijn baby is nu 5 maanden en krijgt al een tijdje fruit en groentenhapjes wat hij heerlijk vind.</p><p>nu is mijn vraag, wanneer kan je beginnen met sapjes en bijvoorbeeld thee of water? Hij krijgt nu nog 5x 180, en dat word ingedikt met johannesbroodpitmeel, kan dit ook bij bijvoorbeeld dixsap?</p>

Ik ben met 5 maanden ofzo begonnen met een tuitbeker water, gewoon een paar slokjes om te oefenen en te wennen. Je kunt dit ook indikken met jbpm. 
Persoonlijk zou ik geen sap of thee geven als je kindje water prima vindt.

Ik ben gaan oefenen bij 6 maanden met water. Af en toe krijgen mijn kindjes groene/witte thee zonder suiker. Mijn zoontje is nu 4 en krijgt bij hoge uitzondering limonade, verdund sap of een pakje fristi. Mijn dochter van 13 maanden krijgt geen sapjes. Sapjes zoals diksap zitten niet in hun basis assortiment. Zou ik ook niet aanleren, ze gaan het later echt wel lusten. 

Hier ook alleen thee en water. Gewoon kinderthee van het merk Piramide van de biologische winkel.
Diksap en andere sappen krijgt hij niet, zolang t niet nodig is. 

hoi
Ik ben met 4 maanden wat water of kruidenthee gaan geven na de fruit en groente hapjes echt maar een paar slokjes per keer thee vind ze niet lekker en met 6 maand ook diksap en ranja omdat ze het water bleef uitspugen na een paar min nu met 8 maanden gaat het wel goed met water drinken en vind ze lekkerder als al het andere drinken

Ik ben met ongeveer 5 maanden begonnen met flesjes drinken. Elke keer een klein beetje. Maar ik geef die aanmaak roosvicee. Heel klein beetje roosvicee en veel water. Gewoon water en thee wil hij niks van weten.
Zolang ze drinken ben ik te vrede:) 

Terug
Bovenaan