wanneer beginnen met een kinderkamer?

Wanneer is beste om te beginnen met een kinderkamer? Moet je wachten tot je de 3 maanden voorbij bent of nu al (bij 6 weken) langzaam kijken en evt. bestellen?
Heb echt totaal geen idee... Wil in ieder geval 1 a 2 maanden voor de uitgerekende datum alles klaar hebben... Mocht je eerder bevallen hoef je dat niet meer te regelen denk ik zo.

Hey Marloes,

Wanneer je het best kunt beginnen weet ik ook niet. ik ben wel zelf al een beetje aan het rond kijken. heb vandaag zelfs al een kinderwagen gekocht. was een mega goede deal. een besparing van 100 euro.

zelf wil ik ook zeker de kinderkamer in mei klaar hebben. zijn we in ieder geval op tijd.

Nanda

Ik wil inderdaad ook wel op tijd klaar zijn..maar wij moeten zelf eerst nog wat andere dingen verbouwen voordat we aan de kinderkamer kunnen beginnen. Op dit moment staat in een van de mogelijke kamers ons bed en in de andere staan nog heeel veel verhuisdozen....

Tja de rommel/hobbiekamer word bij ons de baby kamer. De andere kamers zouden later pas evt aan bod kunnen komen als hij/ zij ouder word...

Gaan de bioscoopkamer en de inloopkast niet zomaar ombouwen als je een andere ruimte beschikbaar kan maken ;)
Dus geen verbouwing nodig wel wat verplaatsen en opruimen haha

Zodra we weten of het wel of geen tweeling is, beginnen we met de kamer. Is wel handig om te weten als je de baby kamer inricht en een kinderwagen koopt.

Ik wil graag oude meubeltjes, en die moeten vaak eerst nog opgeknapt worden.

Ik zou lekker wachtten tot je de eerste 3 maanden voorbij bent met bestellen.. Je kan je nu al wel orienteren wat je wilt hebben maar ik zou het nog niet bestellen.. Wij zijn bij mijn dochter begonnen dat ik 4 maanden zwanger was en we waren ruim op tijd klaar...!

wij gaan morgen beginnen met laminaat leggen, maar dat moet over de hele boven verdieping.
voor de rest wacht ik wel tot ik voorbij de eerste 3 mnd ben.
wil toch even zeker weten dat alles goed is.

groetjes

Ik kom van de juni mama's en ben zelf 12+2 zwanger, ik krijg dinsdag de babykamer geleverd, was een mooie afprijzing , hij werd wel eerder geleverd dan verwacht, maar dan hebben we hem tenminste al in huis hihi, kan eigenlijk niet wachten.

Liefs

Terug
Bovenaan