Wanneer beginnen met foliumzuur?

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

weten jullie zo wanneer het verstandig is om met foliumzuur te beginnen? Volgens een collega kun je niet vroeg genoeg beginnen, een ander zegt dat je er mee moet beginnen zodra je stopt met de pil.

Zijn er ook verschillen tussen de merken foliumzuur>?

Gr Ruby

Hee Ruby!

je kan inderdaad niet vroeg genoeg beginne. Las laatst 4 weken voor dat je met de pil stopt, maar ik ben begonnen toen ik met pil stopte. Ik slik femnatal; juiste hoeveelheid foliumzuur per dag en aanvullende vitamines e.d. die goed voor je zijn voor en tijdens je zwangerschap. Je moet nog 8 weken na je laatste ongi doorgaan als je aangeteld bent!
succes!!
xx Zuus

ik ben ook gestart toen ik gestopt ben met de pil. Ik slik gewoon de foliumzuur van evasin die ze bij de supermarkt verkopen. Je hebt ook speciale vitaminepillen voor als je zwanger wilt worden. Het is net wat je zelf wilt.

hoi,

het antwoord is volgens mij al gegeven, maar ook ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur. Je kan al beginnen voordat je met de pil stopt, maar volgens mij is dat alleen maar gunstig als je meteen zwanger zou worden, ze raden namelijk aan er mee te beginnen 4 weken voordat je zwanger wilt worden, nou dat willen is geen probleem, moet alleen wel lukken he. succes

Terug
Bovenaan