wanneer beginnen met spullen verzamelen..

hmmm ben deze zwangerschap erg afgeleid merk ik, arme kind krijgt nauwelijks aandacht.
aangezien we al een zoontje hebben van 1 heb ik veel al...maar wanneer moet ik ech spullen gaan verzamelen...heb een leeg wiegje, geen matras, dekens niks....een hoop jongens kleding maar het wordt een meisje....dus moet veel gaan uitzoeken.
Waneer ermee te beginnen?

ik heb soms ook het gevoel dat ik de baby niet zoveel aandacht geeft dan dat ik eigenlijk zou willen.
ik zit vaak genoeg aan de buik.
maar soms dan heb ik het gevoel dat ik tekort geef
het is dan ook al weer een maand geleden dat ik de kleine heb gezien.
Morgen de 20weken echo.
onze babykamer is al wel bijna klaar.
behang is klaar alleen het laminaat moet er nog in.
als dat er erin ligt alles op zun plekje zetten.
kleertjes zijn gewassen en al gestreken.
en we moeten nog gordijnen uitzoeken.
heel veel succes met het uitzoeken van kleertjes en meer.

Liefs Simone

Oh help!!! Als ik jullie zo lees, moet ik echt eens wat gaan doen haha!! Ben nu 18,3 wkn en heb nog helemaal niets behalve wat gekregen kleertjes en knuffels... In theorie is de babykamer wel al uitgekozen (gaan ledikantje en commode laten maken van steigerhout) en de wandelwagen ook. Maar we hebben verder nog helemaal niks!! Denk dat we na de 20wkn echo (29 aug) wel gaan bestellen... nog ruim op tijd toch??

Wij zijn ook nog niet zo ver hoor!!

hebben wel de meubels uitgezocht maar deze komen pas in november! Zijn wel begonnen met het kamertje leeg te halen en het begang weggehaald. maard e rest moet nog gebeuren..

Ik heb wel wat kleine dingetje aangeschaft (nijntje producten) en een jasje maar verder alleen dingetjes die we gehad hebben..

meiden we hebben nog de tijd!!

Liefs Laurie

haha zeker hebben jullie nog tijd,
het hoeft ook allemaal niet zo snel hoor.
ga maar eerst de 20weken echo afwachten en dan kunnen jullie lekker aan de slag.

Liefs Simone

Hier ook alleen nog een mand met knuffeltjes. Wij zijn zaterdag naar babypark geweest. Hoogstwaarschijnlijk gaan we de bugaboo kopen. Wel heel duur zeg, maar op hoog Amsterdam is die toch wel het fijnste.

Babykamer is erg lastig, mijn vriend houdt van strak en ik van brocant. Ik speur mp dus af voor opknap meubeltjes en mijn vriend kijkt er met een scheef gezicht naar hihi.

Wat ik zo lastig vind is dat je pas na gebruik kunt zeggen of dat nu zo fijn is. Januari kleding.. Wat trek je ze allemaal aan?

Kom maar op met de hot tip lijn ervaren mama's....

Gr lucy

IK heb altijd gewacht met spullen inslaan tot we het geslacht wisten...en dat is ruim op tijd.
Dit x hoeven we geen meubeltjes voor de kamer te kopen maar de rest wel, heb ik niet bewaard, een badje heb ik van me collega gekregen...en een box hebben we wel al gekocht...voor de rest nog niks...maandag hebben we de echo, dus daarna lekker shoppen :)

Terug
Bovenaan