wanneer beginnen met uitzoeken van geboortekaartjes

hallo,

jullie lezen mijn vraag al in het onderwerp.
nou ben ik benieuwd wanneer jullie daarmee beginnen of begonnen zijn?

Ook ben ik benieuwd of jullie evt naar een drukkerij gaan of via internet doen?

Hoor graag van jullie

liefs liss,23 wkn

Hoihoi,

Wij hebben afgelopen weekend het geboorte kaartje besteld, ik ben nu bijna 31 weken zwanger.
We hebben het besteld via internet.. geboortekaartjes.nl
Ik denk dat het per persoon ook wel verschild hoe snel je de kaartjes besteld, wij waren wel wat aan de late kant hoor!!
Succes en heel veel plezier met het uitzoeken!

Groetjes maaike
30 weken + 4 dagen.

Wij hebben ze ook pas met 36 weken besteld, ik heb de envelopjes nog niet binnen, ben nu 37 weken, en het bgeint wel een beetje te kriebelen hoor.......
Ik had het beter iets eerder kunnen bestellen,  zodat het met 35 weken klaar was geweest.

Hallo  

Ik kom van het voorjaarforum 2008  . Ik heb mijn kaartjes zelf gemaakt ik heb een leuk plaatje op internet gezocht en afgedrukt en hetzelfde met de tekst. Kaartjes kan je kopen bij bruna ik geloof 10 voor ergens rond 1,75.

groetjes lisette  

De meeste drukkers kunnen de kaartjes tegenwoordig wel snel leveren, dus wat dat betreft hoef je niet zo heel snel. De meeste bladen zeggen vanaf 26 weken, maar dat is dus erg aan de vroege kant.

Tja, als je het leuk vindt, kun je het doen wanneer je wilt, maar voor 30 weken hoef je waarschijnlijk niet te gaan hoor.

Groetjes, Marisa

ik heb via het internet me op 1 a 2 drukkerijen gefocussed anders werd ik gek met het aanbod hierin.
Dus 3 proefjes aangevraagd en thuis geleverd gekregen, hier 1 van uitgezocht en vanmiddag gaan we naar de drukker om deze te bestellen. Ik ben bijna 35 weken.

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2009 09:42:15'));

Wij hebben ze ook pas met 36 weken besteld, ik heb de envelopjes nog niet binnen, ben nu 37 weken, en het bgeint wel een beetje te kriebelen hoor.......
Ik had het beter iets eerder kunnen bestellen,  zodat het met 35 weken klaar was geweest.

Haha.....half 12 belde de drukkerij dat de envelopjes er waren, ik ben er gelijk om gegaan, en vanmiddag alle 110 al geschreven.
Dus de beeb mag komen...........

Terug
Bovenaan