Wanneer beginnen met vroeg op bed?

Hallo Ann,

Mijn zoontje Stan van 10 maanden gaat sinds ongeveer 2 maanden rond de klok van 7 naar bed. Soms is het half 8, soms half 7. Afhankelijk van hoelaat hij eet.
Hij krijgt geen laatste fles meer (was voorheen rond 20 uur) dus gewoon geprobeerd om hem na het eten/poepen/badje en tandenpoetsen naar bed te doen en dat gaat goed.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Marieke
 
Hallo Ann,

Mijn zoontje Stan van 10 maanden gaat sinds ongeveer 2 maanden rond de klok van 7 naar bed. Soms is het half 8, soms half 7. Afhankelijk van hoelaat hij eet.
Hij krijgt geen laatste fles meer (was voorheen rond 20 uur) dus gewoon geprobeerd om hem na het eten/poepen/badje en tandenpoetsen naar bed te doen en dat gaat goed.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Marieke
 
Hallo Ann,

Emily is 7 mnd en gaat vanaf   6 mnd om 19:30 naar bed. Ze krijgt om 18 uur warm eten, om 19 uur yoghurt, daarna in bad en dan slapen. Dit gewoon uitgeprobeerd en het gaat goed.

Gr helen
 
Hoi,

Ons dochtertje sliep veel en moest ik altijd wakker maken voor de borst en sliep van voeding tot voeding in haar bedje.
Dus eigelijk vanaf dag 1 gaat ze na de voeding van 7 uur naar bed. Ze heeft nooit in de box geslapen. Wel als er eens visite was hield ik haar wat langer bij ons dan meteen naar bed te brengen.

En dat is altijd zo gebleven. Nu 20 maanden gaat ze nog steeds rond 19.00 naar bed soms half 8. Het is leuk om te zien hoe een ritme het geworden is. Het maakt ook niet uit hoe laat ze s middags (soms doet ze nog 2 slaapjes) wakker word om half 8 uiterlijk gaat en wil ze ook naar bed.

Groetjes
 
Hoi,
Mijn dochtertje gaat ook al vanaf twee maanden rond 19.00/19.30 naar bed en slaapt dan tot 7.00.  Eerst nog een tijdje met een fles rond 23.00.
Soms slaapt ze overdag wat minder en gaat ze een half uur eerder.
 
Terug
Bovenaan