wanneer beginnen te tellen na curretage wb je cyclus

Hallo meiden,

Ik vroeg me af wanneer je begint met tellen  na gecurreteerd te zijn.
Dan kan ik een beetje mijn cyclus in de gaten houden.
Hoelang hebben jullie donkere afscheiding gehad na de curretage?
Het gaat gelukkig weer beter met mij. Over 3 wk naar gynaecoloog
en dan zien we wel weer verder.
Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen.

Groetjes,

Mayke  

Ik heb ook een mk gehad maar mijn lichaam stootte zelf het vruchtje af. De gyn zei tegen mij dat demenstruatie vanzelf weer opgang komt. Vandaag is het voor mij 4 wkn geleden dat het gebeurt is. Dus normaliter zou ik nu ongi moeten worden. Maar als ikzo op het forum lees zijn er ook dames die na 3 weken al weer ongi zijn geworden  of pas na 5 of 6 weken. geen flauw idee dus. En dan nog de kans dat je weer zwanger kunt zijn... Kortom ik zit er ook op te wachten en ik wordt er gek van!!!  Succes en sterkte! Greetz

Hoi Mayke,

Mijn Menstuatie kwam 4-6 weken weer op gang na mijn curettage. (de eerste keer 6weken en tweede keer 4weken) na 12 en 10wk zwangerschap.
Die bruine afscheiding kun je een tijdje houden de eerste weken dus daar moet je niet van schrikken. Het is wel per persoon natuurlijk verschillend elk lichaam reageert weer anders.

Je eisprong kan dus ook al komen twee tot  vier  weken na je curettage dus het is nog wel erg onzeker. Net wat ik al zei het is per persoon verschillend. Ikzelf gebruik de Persona en dat apparaatje gaf op een gegeven moment mijn eisprong aan, toen wist ik dus dat ik na 14dagen ongi werd. Je kunt misschien met temp.lijst bijhouden wanneer jij deze kunt verwachten.

Succes.

Liefs Bibi**

Hallo!

Goeie vraag: ik heb woensdag twee weken geleden een curretage gehad en ik vloei ook nog steeds, nou ja in ieder geval bruine afscheiding. Bibi, wat is dat, die Persona? En komt de slijmvorming niet ook op gang bij de eisprong? Of merk je daar dan minder van omdat je nog bruine afscheiding hebt?
Lastig he, afwachten !
Sterkte ermee in ieder geval!
Liefs Solleke

Hoi,

Ik ben even een paar daagjes weg geweest..met een groep vriendinnen op pad..even geen kids en geen mannen. Heel veel zon en lekker geshopped. Ik ben lekker aan de borrel gegaan dat had ik wel verdiend zo na de miskraam!
Goed..ondertussen ben ik ook benieuwd hoe deze cylus loopt. Van donderdag 5 mei tot maandag 9 mei heb ik licht gevloeid maar 10 mei zette het pas echt goed door. Ik ga dus maar uit van 10 mei als eerste dag van mijn nieuwe cyclus ..dus zo ongeveer 8 juni mijn nieuwe NOD..afwachten en veel klussen is eigenlijk het enig wat je kan doen.

Issabel

Ik heb slechts een week gevloeid na mijn vroeggeboorte, en nog een kleine week wat sputtertjes gehad, maar dat mag echt geen naam hebben.
Ik ben mijn temp gaan bijhouden zodat ik weet wanneer de eisprong was, hierdoor kan ik een voorspelling doen wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten.

Vorige week vrijdag heb ik mijn eisprong gehad. Dat was precies drie weken na de bevalling.

Ze hadden mij in het ziekenhuis verteld dat na een vroeggeboorte de gemiddelde duur van vloeien 3 tot 4 weken is. Maar ik wist al dat het bij mij niet zo lang zou duren omdat na de geboorte van mijn kiddies het ook ook altijd een week duurde en dan nog wat sputters.

Hallo!
Schreef ik gister dat ik zat te wachten op mijn ongi. Nou gisteravond begon het. Bij mij heeft het dus precies 4 wkn geduurt. Nu kan eindelijk weer mijn klusdagen berekenen.  Het is een geruststelling dat alles het nog doet! greetz  

Terug
Bovenaan