wanneer beginnen..?

A

Anoniem

Guest
Komende woensdag is dag 14 na mijn menstruatie. De laatste maanden had ik een vrij onregelmatige en soms lamge cycles. Wanneer moet ik beginnen met de ovulatietesten?! Op de dag zelf of een paar dagen eerder?

Ik vroeg me af hoe het gebruik van ovulatietesten bij jullie heeft uitgepakt? Met welk resultaat en na hoelang?

sorry ik heb geen idee!staat dat ook niet in de bijsluiter???

groetjes petra

Hoihoi

ik zou beginnen op dag 12, maar staat volgens mij in de bijsluiter, je moet effe uitgaan van je kortste cyclus en dan kijken wanneer dan je ei valt, je kan beter als je ze gaat gebruiken ene dag eerder mee beginnen als ene dag telaat.
Succes ermee

Oja en resultaat, ik weet neit of jedaar vrolijk van wordt, maar heb ze maanden gebruikt en nu zijn we begonnen met ivf.

Succes.

Ik heb 8 testen gebruikt afgelopen ronde. Mijn cyclus duurde de laatste twee keer 35 dagen dagen. Begon op dag 14 met testen. Liever een paar testen teveel gebruiken dan een te weinig!

succes! Het gaf mij een fijn prettig gevoel om te weten dat en wanneer ik de eisprong had.

Liefs

ik heb ze nog nooit gebruikt en zou het niet weten, wel fijn dat deze dingen bestaan!
hoe kun je zien dan dat je ei er "aankomt"om het maar zo te zeggen :)

Als je niet precies weet wanneer je ovuleert is het beter om regelmatig te vrijen, dus om de 2 of 3 dagen. Die ovulatietesten zijn superduur!! En als je een lange cyclus hebt kun je flink wat geld uitgeven aan die dingen. Ik werd er alleen maar meer gefocussed van en ik vond het fijner om regelmatig te vrijen.... tot heeft tot nu er toe geleid dat ik twee keer binnen 4 maand zwanger was.

Een ovulatietest is wel handig als je wilt weten óf je ovuleert! Maar voor rest vond ik het maar een dure grap! En ik werd er zo gestressd van!

kun je ook via het internet kijken onder
sensitest ovulatie calculator moet je vanalles invullen en die rekent dan uit wanneer je moet testen
ik ben er zelf ook mee bezig is zoooo spannend iedere keer weer maar als je dan weer ongi word is het zo moeilijk voor mij terwijl ik pas 2 maanden bezig ben met proberen zwanger te worden

liefs melissa

Terug
Bovenaan