wanneer begint cyclus

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

vorige maand ben ik gestopt met mijn pil en willen we proberen of het lukt om zwanger te worden van een broertje of zusje voor mijn kleine knul. hij wordt volgende week zaterdag 1 jaar. nu wil mijn vriend dat eerst alle hormonen van de pil uit mijn lichaam zijn en wachten we 2 x dat ik gewoon ongesteld wordt. deze week is ongesteldheid nr. 1. nu zeggen ze dat de 1ste dag van je cyclus begint op de dag dat je on gesteld wordt, echter heb ik voorafgaand aan mijn menstruatie wat bruinige afscheiding. moet ik dit meetellen of niet? anders wordt de berekening van mijn vruchtbare datum anders. van mijn zoon was ik binnen 4 maanden zwanger, ben benieuwd hoelang het nu duurt. jullie ook heel veel succes.

groetjes
donderaap

Hoi,

In principe begint met de bruine afscheiding de menstruatie en dus ook de cyclus.
Meestal is dat de dag voordat het echt begint. Ik tel die dag mee, maar hou er rekening mee in het doortellen.

groetjes, Billie

hoi billie,

misschien komt het dat het na mijn pil de 1ste keer is dat ik weer gewoon ongesteld moet worden, ik had maandag ongesteld moeten worden. maandag en dinsdag had ik wat bruinige afscheiding. maar dat is nu weer gestopt. misschien moet mijn lichaam weer wennen zonder pil en is het daarom ontregeld. ik hoop dat het volgende maand goed gaat, dan kunnen we daar rekening mee houden. zijn jullie al lang bezig?

groetjes
dees

Terug
Bovenaan