wanneer begint de melkproductie?

girl-mom

New member
hoi hoi ik was benieuwd wanneer je lekkende borsten kan krijgen.. Volgens mij is het bij de eerste zwangerschap wat later dan als je het al ooit hebt meegemaakt.
 
hoi hoi.
ik heb op mijn informatie avond in het ziekenhuis gehoord dat het begint zodra je placenta eruit is.
ik ben naar 2 informatie avonden geweest omdat dit voor mij me eerste kindje is.
en eentje daarvan ging over borstvoeding en zo en wat er in onze melk zit.

groetjes joyce
 
Ik heb lekkende borsten sinds 2 maanden ongeveer, ik ben nu 34 weken.
Verschilt per lichaam dus ;)
Kan ook op gang komen als de kleine geboren is, even afwachten nog meid!
Xxx
 
Ik heb nog geen lekkende borsten gehad, bij mijn eerste kindje heb ik 9 maanden borstvoeding gegeven, dus ik denk dat het per lichaam gewoon verschillend is. Het kwam bij mij toen ook na de geboorte op gang.

xxx
 
De ene vrouw krijgt heel vroeg lekkende borsten en de ander helemaal niet. Dat zegt niets over de melkproductie na de bevalling hoor. Geen zorgen. Bij mijn eerste had ik met 30 weken lekkende borsten. Bij de 2e pas een week voor de bevalling. Ieder lichaam is anders. Lekkende borsten voor de bevalling is geen must hoor. Het is net als striae. De een krijgt het wel, de ander niet.
 
Nooit geen last gehad van lekkende borsten, maar ik hoor bij het kleine percentage vrouwen die geen borstvoeding kunnen geven. Geen ervaring mee.
 
Terug
Bovenaan