Wanneer begint de zwangerschapsverlof

Middag dames,

Tja, heb het niet zo druk op het werk, dus ik ga jullie gewoon even lastigvallen.

Ik heb vanochtend mijn verlofbrief ingeleverd. Raar moment wel, zo van even, nou ik ben 4 maanden afwezig :).

Ik ga 2 januari met verlof (4 weken van te voren) en ik plak lekker na de 3 maanden nog een maand vakantie, zodat ik de eerste vier maanden kan genieten van onze dochter (hihi, wat klinkt dat leuk zeg).

En hebben jullie al je verlof ingediend?
 
Ja,ik ook. Mijn verlof gaat 29 december in...rare datum dus ik plak er wat verlofdagen aan.
Zowieso weet ik nog niet of ik terug mag komen omdat mijn contract tijdens mijn verlof afloopt en er binnen onze bedrijf helaas veel bezuinigd moet worden....Dat hoor ik wel voor mijn verlof en ik hou rekening met een lang verlof :) ik heb nog nooit van mijn leven in de ww gezeten dus dat is dan ook weer iets nieuws haha! Nee hoor, als alles goed gaat met de kleine en mij dan wil ik snel weer aan het werk gaan, maar daar ben ik nu nog niet mee bezig. Eerst bevallen en van de kleine genieten. Werk komt op de tweede plek!

 
Mijn verlof gaat in op 2 januari(6wkn van tevoren) en eindigt op 23 april. Ik heb vakantie vanaf 23 dec en ik wil nog vakantie plannen vanaf 23 april.

Lekker lang genieten van onze zoon hihi!
 
Hoi,
Mijn verlof gaat 18 januri in, 6 wk van te voren. Heb vandaag gesprek gehad met mijn baas, ben per direct een deel de ziektewet in gegaan en werk tot mijn verlof nog maar 2 dagen. Pff, heb er de balen van. Maar goed, ik ga gewoon 10 wk na de bevalling weer aan het werk. Met mijn vorige zwangerschap heb ik zonder problemen door gewerkt tot vier weken voor de bevalling en had ik dus nog 12 wk na de bevalling. En ik moet zeggen, na 8 wk wilde ik dolgraag weer aan het werk haha. Dus ik vind het helemaal prima dat ik dit keer na 10 wk weer aan het werk mag :)
Ik vind mama zijn super, maar 'gewoon marjolijn' op de werkvloer zijn is toch ook heel fijn. Ga na mijn verlof ook gewoon weer 74% werken.
Liefs,
Mar
 
Hi,

mijn verlof start op 12 januari, kan ik daarna nog zo lang mogelijk genieten van de kleine!
En als ik weer net zo zwanger ben als de eerste keer, is dat ook nog wel goed te doen. Wordt nu sowieso een eitje, want bij de eerste moesten we nog 'even' klussen/verhuizen met 37 weken, niet ideaal, haha...
 
Mijn verlof gaat per 3 januari in, 5 weken vantevoren, maar aangezien ik in het onderwijs zit heb ik al vanaf 23 december vrij. Daarna loopt mijn verlof tot de 1e week van de meivakantie en daarna ben ik dus nog 2 weken vrij. Heerlijk, ik kan niet wachten tot het zover is.
 
Terug
Bovenaan