wanneer begint je buik te groeien?

Tussen de 10 en de 12 weken maar toen zag de buitenwereld nog helemaal niets. Nu ben ik 7,5 week zwanger van de tweede en het viel mijn collega laatst al op dat ik een bollere buik heb

Ik ben nu 10 wkn zwanger van de eerste. Een buitestaander ziet nog niet veel bij mij. Ikzelf zie wel wat verandering. En mijn broeken beginnen strakker te zitten bij mijn buik.
Caroline

vanaf week 6 :) voelen al vanaf week 5 maar zien was toch wel snel. komt mischien omdat ik al een buikje had en dat het meer opvalt als je vet naar voren gedrukt wordt?? geen idee maar mijn buik groeit goed en snel. met week of 9 zag ik echt verschil, normaal zag ik mijn navel niet (ivm dikke buik) en nu wel, die kwam dus naar voren. inmiddels 17 weken en na elke groeispurt sta ik weer versteld.
gr sweetwicca 17wkn6dgn

bij de 4e maand pas! bij de eerste. (16 weken)
en nu van de 2e zwanger en begon je ook pas een buikje te zien bij 16 weken.
ben erg mager van mezelf dus je zou juist verwachten dat je het dan sneller zou zien, maar bij mij dus niet hahaha.

mn borsten waren al aan het groeien voordat ik over tijd was, en mn navel ging wel vrijwel direkt naar buiten.

groetjes, do
19 weken zwanger van ons 2e wondertje

pas vanaf 11 weken komt je baarmoeder boven je schaambot uit, dus alles wat je voor die tijd ziet, zijn opgeblazen darmen of een wat gezwollen/opgeblazen buik door de veranderingen in je lichaam.

groetjes,

bij mij bij 1 weken (ik ben zwanger van een tweeling)ik draag ook zwangerschapsbroeken vanaf week 15.en ben nog niks aangekomen!
is bij iedereen heel verschillend.

Terug
Bovenaan