Wanneer begint je cyclus?

A

Anoniem

Guest
Hi Dames,

Effe een vraagje over mijn cyclus:

Ik ben bezig in de derde  ronde. De afgelopen 2 keer verloor  ik op dinsdag en op woensdag al een heel klein beetje bloed bij het afvegen. Alleen maar wat druppeltjes bij het goed afvegen. (niet bij elke keer, maar 1 of 2 keer per dag) Op donderdag werd ik dan vervolgens echt ongesteld.

Welke dag telt nou als mijn NOD dag? De dinsdag of de donderdag? Ik heb vandaag nog geen druppels verloren en zojuist getest. Deze was negatief. Zou ik echt niet zwanger zijn, of test ik toch te vroeg?

Ik weet wel dat het altijd te vroeg zou kunnen zijn, maar even realistisch. Wat denken jullie?

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Charlotte

hoi carlotte

wat mij altijd is vertelt is dat je cyclus weer begint als je menstruatie echt door breekt, voor jou de donderdag dus. ik weet dat het allemaal erg spannend is maar probeer toch te wachten met testen als je op zijn minst een paar dagen overtijd bent. ik zit nu in ronde 12 een lopen nu bij het ziekenhuis, alles is tot nu toe goed maar ik weet hoe spannend het s en heb ook een paar keer testen gedaan als ik een dag overtijd was maar dat kost je alleen maar geld. ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad 25 dagen maar soms ook 26, 28, 29 dus probeer geduld te hebben.

veel succes liefs kim

Hi Kim,

Bedankt voor je (snelle) reactie!

Ik geloof dat je gelijk hebt en dat ik moet wachten. Het is allemaal zoooo spannend. De vorige 2 rondes voelde ik een week voor mijn NOD al vanalles. Ik dacht dan echt dat ik zwanger was, maar deze keer voel ik eigenlijk niets. Af en toe wat krampjes in mijn buik, maar daar blijft het bij. Bij mijn eerste voelde ik me de weken ervoor ook super zwanger en juist de maand dat ik zwanger was, voelde ik me het minst zwanger van allemaal, dus ik heb eigenlijk wel hoop voor deze maand.....

Wat ontzettend vervelend dat het bij jullie zo lang duurt. Heb je er erg veel last van, of red je het allemaal wel?

Groetjes Charlotte

nou ik merk wel dat ik het er steeds moeilijker mee krijg. vooral de week voor mijn nod en als ik dan ongi word dan heb ik een paar dagen nodig om het te accepteren. ook omdat ik vanaf dec nu bijna weekelijks na het zh moet voor onderzoekjes dus ik zit er midden in. alles is tot nu toe goed gelukkig. ik probeer positief te blijven.

elke maand is ook weer ander, ik heb een regelmatige cyclus 25 dagen maar een paar keer 26, 29 en zere borsten een week voor mijn nod   sinds 5 cyclussen. de ene keer wel vruchtbaar slijm de andere keer weer niet ppppfff je weet het niet en het enige wat we kunnen is afwachten

liefs kim            

Ik heb vrij geregeld bij mijn menstruatie dat ik 1 of 2 dagen eerder al iets zie op het papiertje. Ik ga zelf altijd uit van het echte doorbreken, en dat klopte ook bij de eerste 2 zwangerschappen met de uitgerekende datum die ik dacht en die de echo vertelde.

Ik wens je veel geduld en natuurlijk een vruchtbare maand toe.

Terug
Bovenaan