wanneer begint je nieuwe cyclus?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben nog steeds niet ongi, ik weet t ik ben pas in ronde 2, dus dat kan allemaal door de pil komen, maar het is ondertussen al dag 32 geloof ik, en ik heb vorige week wel ongikrampen gehad en was gisteravond ook helemaal in mijn ongihumeur, maar alles is nu weer helemaal over. (ik heb al 2 negatieve testen.)
Nou wil ik ff wat vragen. Begint mijn volgende cyclus nou pas als ik weer ongi wordt, of zou het kunnen dat ik niet ongi wordt maar dat wel mijn volgende eisprong eraan komt. Of kan dat alleen maar als je al ongi bent geweest? Stel je voor laat ik straks kansen schieten, dat zou zonde zijn toch?
Ik hoop dat iemand een antwoord weet.
Alvast bedankt!
Groetjes Gabrielle.

Hi Gabrielle,
Spannend joh!
Ik wil je echt niet gek maken maar ik had natuurlijk ook 3 negatieve testen en testte op dag 39 pas positief!!

Het kan natuurlijk ook zijn dat je deze maand geen eisprong hebt gehad. In dat geval kan die volgens mij gewoon ieder moment komen. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Je hoeft dus volgens mij niet ongi te worden voor je volgende cyclus begint. Want als je geen eitje hebt gehad wordt je volgens mij ook niet ongi.

(o, ik hoop dat ik geen onzin uit zit te kramen maar volgens mij is het zoiets!)

Ik heb inmiddels RSI duimen voor je gedraaid hoor!

Maar blijf daar nog ff mee doorgaan...
Lekker klussen dus!!

Hoop dat je me dan snel volgen kan.

Liefs Bieb.

Hoi Gabriëlle,
Mijn advies is om gewoon maar te gaan klussen op de dag dat je normaal gesproken je eisprong hebt, dan weet je zeker dat je die kans niet hebt laten schieten.
Groetjes Ikje.

Bedankt voor jullie reacties.
En inderdaad mischien is het wel zo dat het nog komt, maar ik denk dat ik m al gehad heb omdat ik duidelijk heel helder cervixslijm heb gezien (nu ruim 2 weken geleden.)
Dus vandaar. Maar ja we zien wel.
groetjes Gabrielle.

Terug
Bovenaan