Wanneer begint t nou???

Hoi Allemaal,

Ik zit net zoals jullie allemaal wel zitten echt te wachten op de kleine. Tis voor ons de tweede beeb (de 1e is sep 2007 geboren). Toen is de bevalling begonnen met het verliezen van de slijmprop en meteen daarop kreeg ik krampjes die binnen een uur weeen werden...dan was met 39 weken en 2 dagen. Vandaag ben ik 38 weken en 4 dagen en heb ik vanmorgen de slijmprop verloren....maar nog geen wee te bekennen...!
Zo zie je maar iedere bevalling is dus anders...
Hebben jullie ervaring met het verliezen van die prop en de start van de bevalling?
Ik heb wel de hele tijd harde buiken...en snachts echte voorweeën maar die zetten nog niet door.

Succes allemaal!!

Groetjes,
Femti

Hoi Femti,

Ik ben vandaag precies 40 weken en ben de slijmprop nog niet eens verloren....
Ik heb ook gehoord dat het verliezen van de slijmprop niet meteen hoeft te betekenen dat de bevalling snel komt, helaas....
Waarschijnlijk heb je vorige keer "geluk" gehad en duurt het dit keer wat langer.

Die harde buiken/ voorweeen heb ik nu ruim een week en helaas zet het bij mij steeds niet door. Als ik volgende week woensdag nog niet bevallen ben gaan ze me strippen...

Nou heel veel sterkte met "wachten" ik wacht gewoon gezellig mee!

Liefs Sabina

Cho dames,

ik leef zo mee met jullie e !
Ik moet normaal nog 5 weken, dus ik heb nog even...
Maar ik herken het afwachten best van mijn eerste.
Toen ben ik op precies 38 weken bevallen van mijn dochtertje.
Ik ben toen ook de slijmprop verloren enkele dagen voor de bevalling.
Ik verloor stilletjesaan vruchtwater, was een scheurtje in mijn baarmoeder, bovenaan...
En het kwam langzaam naar buiten, ze hebben het om die reden in gang gezet.

Spannend voor jullie seg!! Geniet er nog even van zou ik zo zeggen!!!
En straks natuurlijk ook van jullie kleine wondertje!

Liefs,
van ons...

Hey meid,

Ik zit ook in spanning hoor... en ook aldoor.. wanneer begint het nou!!!!!!!!!
hahahaha...

Ik ben morgen 38 weken, er breekt nu echt een spannende tijd aan, want de kans dat de bevalling gaat beginnen word nu echt groot. Ik ben nog geen slijmprop verloren hoor. Maar heb nu toch wat meer afscheiding, misschien komt die prop er nu aan?? haha...

Bij mijn zoon beviel ik met 38 wk en 2 dagen.. dat zou betekenen over 3 dagen. Spannend he... zal deze keer wel niet zo veel geluk hebben dat het eerder begint.
Hoop niet al te ver overtijd te lopen straks hihi...

STERKTE>> en we leven met elkaar mee hahaha

Liefs Jose

Gelukkig ben ik niet de enige....Ik ben nu 39,3 weken en wil zo graag dat het begint. Ik probeer wel elke keer er niet aan te denken en tegen mijzelf te zeggen het kan nog wel 2 weken duren, maar.......Ik wil zo graag!!
Ben het wachten al weer zat, elke keer als ik iets voel denk ik, zou het, zou het...Het is ook de eerste bij mij dus daarom extra bijzonder denk ik.
Ben ook de slijmprop nog niet verloren of heb het niet gemerkt in ieder geval. Maar hoor inderdaad wel vaker dat de bevalling dan nog steeds wel dagen op zich kan laten wachten. Maar je hebt dan in ieder geval weer een stapje in de goede richting gemaakt moet je maar denken!!
Succes en sterkte met wachten.

Hoi Allemaal,

Nou het heeft dus inderdaad wel doorgezet, want na een valse start van donderdag op
vrijdag nacht kreeg ik vrijdag middag ineens de ww terug en ben ik 20.58 bevallen van een gezonde dochter Jolie!

Allemaal heel veel sterke en plezier nog!

Groetjes,
Femke
(bevallen met 38w+4dgn)

Femti, gefeliciteerd met je dochter!

Ik heb nooit een slijmprop gezien. Het zou wel grappig zijn om dat nu de derde keer eens mee te maken... Dan heb ik alle soorten van beginnen gehad haha.

Groetjes, Sheila (morgen 39 weken).

Terug
Bovenaan