Wanneer begon jouw buik te groeien??

Op dit moment ben ik volgens mij 7 weken zwanger. Volgens mij groeit je buik dan nog niet van 't kindje. Maar toch is m'n buik niet meer zoals 'ie was! Zou 't komen van m'n darmen ofzo (toiletten gaat nogal lastig) of zou ik al langer zwanger zijn? Ik  begin nu wat te twijfelen omdat (behalve de 1e test op 1 dag overtijd) de tests allemaal zo ontzettend positief waren en de dame van Moeders voor Moeders het ook opvallend vond. Herkent iemand dit? En wanneer begint de groei écht? Kan haast niet wachten!

oehhh dat was pas rond 20 wkn!! bij mij is het wel mijn eerste kindje..miss dat t daaraan ligt.. maar toen ik eenmaal over die 20 wkn heen ging werd het bij mij (voor mezelf) zichtbaar. Nu ben ik 32 wkn en sinds een paar weekjes zien de mensen om me heen het ook wel dat ik zwanger ben..

Het kan dus nog wel een tijdje duren ;)

Gr angela

Nou, mij buik begon wel eerder te groeien hoor! Ligt er ook erg aan "hoe je draagt", dus naar voren, of meer naar achter (ofzo).
Bij mij kon je er bij 14 weken al niet meer omheen. Mijn darmen werden toen omhoog en opzij gedrukt, dus kon ik m'n shirts niet meer aan, en dat was te zien!
Bij een week of 16 denk ik was toch al wel reuze duidelijk dat ik zwanger was!

Nou, het is mij mij ook de eerste en bij mij begon je ook al vrij snel iets te zien, mijn darmen denk ik.
Ik ben nu 15 weken en ik loop al in positie kleding!
Ik heb echt al een klein buikje, als ik strakke kleding aan heb zie je het goed, ik ben vrij lang en het steekt echt een beetje uit.
Maar mensen die er niet op letten zien het nog niet, vooral als ik iets wijders aan doe.

Ik kan nu ook gewoon niet zo heel slank zijn zeg maar.
Alsof ik ben aangekomen.
Misschien duurt het langer voor je wat ziet als je wat steviger bent?
Of is dat onzin?

Het is in ieder geval bij elke vrouw weer anders, dat weet ik wel!

liefs Toetje

ik ben 7 maanden geleden bevallen van een zoontje en toen hebben we het met 9 weken al aan iedereen moeten vertellen omdat je er gewoon niet omheen kon...
mijn buik groeide echt heel snel. en nu ben ik weer een week of 6 zwanger en ja hoor, je ziet het alweer. nu zal het nog wel sneller gaan omdat ik nog niet zo heel lang geleden bevallen ben denk ik. maar het verschilt dus heel erg zie ik wel...

pas na een week of 30 groeit je buik door het kindje. Eerder groeit alleen je baarmoeder, dit gaat bij de een sneller als de ander, maar bij een eerste kindje is dit volgens mij eigenlijk nooit eerder dan bij een week of 12 te zien.
Wel kun je eerder door je darmen wat dikker worden

Coole foto's,  Ponyville! Da's heel hard gegaan, zeg! En het was er maar één? Als ik dat zie zou 't misschien dus wel kunnen dat ik al groei. Wat ik overigens niet had gedacht, aangezien ik erg lang ben. Maar een goed idee om zo regelmatig foto's te maken; ga ik ook maar es doen.

Terug
Bovenaan