Wanneer begon jullie buik een beetje te groeien?

Mijn zoontje is nu 7 maanden en ik had 4 maanden na mijn bevalling al mijn platte buik terug.
Nu ben ik opnieuw zwanger en mijn buik is al wat dikker en opgezet. Ik hoor wel dat als je 2de zwangerschap vlak na je eerste is alles nog soepel is en je waarschijnlijk ook sneller kan zien.
Maarja, ik ben nu pas in mijn 6de week. Zou wel heel snel zijn.

groetjes
 
Heb ik ook.

Mijn buik is van de eerste niet weg gegaan. Kilo's wel kwijt maar loshangend vel.
Dus nu ik vertel dat ik zwanger ben...krijg ik altijd de opmerking : ja ik zag het al aan je buik!
Nou en bedankt. Dat is nog restant van de eerste.

Nou moet ik zeggen dat mijn gewone broeken niet meer lekker zitten en ik mijn zwangerschapsbroeken al weer draag. Zit gewoon lekkerder...zeker nu ik de hele tijd misselijk ben, wil ik niks op mijn buik hebben drukken.

ik vind het soms wel een voordeel.....als mensen stom naar me kijken met zo'n blik van...wat is die dik...dan wrijf ik gewoon over mijn buik om te laten merken dat ik zwanger ben en meteen kijken mensen je zo schattend aan...oooooo wat leuk.

Maar bij de eerste had ik ook al snel zwangerschapsbroeken aan. Niet omdat het echt nodig is maar omdat het gewoon lekkerder zit. Mijn buik zwol wel snel op...nu ook weer.
Dus mijn mening is....heel normaal en gewoon niks van aantrekken. Zeker als je zegt dat je snel weer een platte buik terug had!

geniet er maar lekker van hij wordt steeds dikker, hi hi hi
 
hoi
ben nu 16 w zwanger van de 4 en heb een buikje die ik bij de andere pas rond de 20 en 21 weken had dus volgens mij kan het best hoor dat je al wat ziet, ze zeggen dat je het bij 2e al eerder ziet. was bij mij niet zo bij de eerste 3 maar zeker wel bij nr 4.
 
Pas vanaf 12 weken komt de baarmoeder boven je schaambot uit. Wat je daarvoor ziet is dus niet de baby maar het opzwellen van je darmen en je organen die zich alvast gaan voorbereiden en lichtelijk verschuiven.

Het is dus heel logisch dat je al wat ziet want je lichaam maakt toch het hcg hormoon aan!
 
ik denk dat het ook darmen zijn..ik ben nu goed 5 weken en mijn buik word ook al dikker...maar dat komt ook omdat je lichaam een reserve aan gaat maken voor de baby....nu niet zo'n leuk gezichtt, het is net of ik gewoon dik word!
 
hallo

met 8 weken/9 weken kreeg ik al de vorm in buik.ben nu 14 weken en mijn buik zie je al goed.en ben er zeer trots op!!dit is mijn eerste zwangerschap!!

maar kan niet wachten tot mijn buik nog dikker wordt zo mooi is het!!!

 
Betty >> Ja ik zat zelf ook met het idee van de darmen
het is echt zo een opgeblazen gevoel.

Brussel88 >> nog gefeliciteerd! en inderdaad mooi een ronde buik! Ik miste me buik al na de eerste haha

Jeanine >> ja hè! die broeken zitten zeker lekker. En gewoon lekker dragen en doen wat je wilt. Als je zwanger bent mag even alles :D

groetjes
 
Ik ben nu zwanger van de 4de, wat nog echt heeeel pril is. En bij de vorige zwangerschappen had ik een behoorlijke buik, toen ik 24 weken zwanger was zeiden mensen dat het zeker niet zo lang meer ging duren???? Ik heb mijn zwangerschappen kort op elkaar gehad en mijn buik was zo goed als weg na de laatste. Het eerste wat er gebeurd als ik zwanger ben is zo'n "vet" buikje krijgen, dus lijk net of ik een aantal kilo ben aangekomen.

Bij mij zag je met 14 weken zeker al dat ik zwanger was, dus ik ga daar nu ook een beetje vanuit. Gelukkig zijn er weide kleding in want we willen het tot 14 weken stil houden.

groetjes
 
Terug
Bovenaan