wanneer begonnen de weeen? overdag of 's nachts?

A

Anoniem

Guest
Hoi  Meiden

Was erg benieuwd wanneer bij jullie de weeen begonnen: overdag (en dan terwijl je druk bezig was of juist aan het rusten was) of 's nachts?
Kan je je weeen tegenhouden als je bv erg actief bent of juist erg inactief? Of heeft dit echt geen invloed?

Bij mijn dochter begonnen de weeen  's  nachts toen 6 uur eerder een scheurtje id vliezen was ontstaan. Ze kwam met 37,2 wk.
Deze heeft het nog maar al te lekker denk ik!

xx Puckylief
37,6 wk

Tja als iedereen zegt met rust dan houd ik vanaf nu absolute bedrust .
Maar ik hoor van iedereen dat je 10 bevallingen kunt hebben die alle 10 anders beginnen en tja de gebruiks aanwijzing krijgen we helaas niet meer gestuurd (net als de baby's de route beschrijving naar buiten toe).
Mijn vliezen braken bij mijn dochter toen toen ik snel even ging plassen omdat we haast hadden om weg te komen (moesten een BBQ voor 40 man organiseren...).
Maar mijn moeder zei dat ze een keer flink de trappen op en neer had gerent en dat zo de weeen kwamen en de andere keer in de ochtend bij het ontbijd en een keer in de nacht dat zo de weeen kwamen en een keer dat haar vliezen waren gebroken (heeft 4 bevallingen gehad). Dus tja ik weet het ook niet meer maar ik heb ook geen zin om thuis te gaan zitten wachten op iedere pijntje wat ik voel. Ik ga lekker dingen doen en ik zie wel wanneer de beeb zich aanmeld (zsm hoop ik)

Monique (40w)

Hoi hoi,

Ja, dat is bij iedereen verschillend. Bij mijn zoontje begonnen ze 'savonds en dit zette gelijk door.

Nu loop ik bv. al 2 1/2 week met voorweeen en nog geen resultaat.
Iedere keer hoop ik weer dat het doorzet, maar het mag helaas niet baten.

Ze zeggen dat het komt wanneer je het niet verwacht. Nou meid, dan komt het bij mij nooit. Want ik ben er echt heel veel mee bezig.

Liefs mamabinck. 40 + 3

Bij mijn eerste begon het 's avonds een beetje te rommelen en die nacht is het doorgezet. Deze keer braken mijn vliezen om 1 uur 's middags en begonnen de weeen om half 5 's avonds. DUs ook hier op 2 verschillende manieren begonnen.

Gr Christa

Terug
Bovenaan