Wanneer begonnen jullie met onderzoeken?

Hallo dames!

Ik zit nu in ronde 5 voor een tweede kindje. (Deze ronde word ook niks want ik heb al redelijk bloedverlies gehad en mijn nod is as zondag) dus we gaan naar ronde 6. Na een miskraam bij 11 weken, een vroege miskraam en 3 mislukte pogingen begin ik mij toch af te vragen waarom lukt het maar niet. Ik heb positieve ovulatietesten, een normale cyclus van rond de 30 dagen.

Na mijn vroege miskraam mocht ik al een bloedonderzoek laten doen in het zkh om te kijken naar stollingsproblemen. Ik vond dat toen al te vroeg omdat het gewoon domme pech kan zijn dat het niet lukt. Maar wanneer begin je met zulke onderzoeken? Wanneer dachten jullie van ik moet nagekeken worden?

Ik weet ook dat een half jaartje proberen nog niks is om een kindje te mogen krijgen, maar elke keer weer die teleurstelling pff. Gaat toch in je hoofd zitten of er niet wat anders aan de hand is.
 
Hoi, 
bedankt om je verhaal te delen! 
Ik snap iets niet zo goed want je zegt dat je al een bloeding hebt gehad maar je NOD is pas zondag? Kan dan een innestelingsbloeding zijn, volgens mij. Of heb ik het mis?
ikzelf heb PCOS en had lange en onregelmatige cyclussen. Voor mij was het ook totaal niet duidelijk wanneer er een ovulatie was (als ik een had). Dus dat was al na een paar maand duidelijk dat er iets scheef zat. 
ik zou zeggen, betrouw op je gevoel als je ook het gevoel hebt dat het niet lukt. Het is tenslotte jouw eigen leven en lichaam. Ik wil daarmee niet zeggen dat er iets mis is, he. Dat weet ik helemaal niet ?
 
[quote quote=10575503]Hoi, 
bedankt om je verhaal te delen! 
Ik snap iets niet zo goed want je zegt dat je al een bloeding hebt gehad maar je NOD is pas zondag? Kan dan een innestelingsbloeding zijn, volgens mij. Of heb ik het mis?
ikzelf heb PCOS en had lange en onregelmatige cyclussen. Voor mij was het ook totaal niet duidelijk wanneer er een ovulatie was (als ik een had). Dus dat was al na een paar maand duidelijk dat er iets scheef zat. 
ik zou zeggen, betrouw op je gevoel als je ook het gevoel hebt dat het niet lukt. Het is tenslotte jouw eigen leven en lichaam. Ik wil daarmee niet zeggen dat er iets mis is, he. Dat weet ik helemaal niet ?[/quote]Hoi!

Klopt, ik had afgelopen zaterdag een beetje bloed bij afvegen dus ging er vanuit dat dit ovulatie of een innestelingsbloeding was. Maar ga er niet vanuit dat dit nu ook weer het geval is. Weet ook niet of dat twee keer kan ??

Ik wil ook niet te snel gaan want ik weet dat er vrouwen zijn die veeel langer bezig zijn en tenslotte heb ik al een dochter mogen krijgen.
 
Terug
Bovenaan