wanneer bellen verloskundige?

Hoi   hoi,

Ook al is dit mijn tweede zwangerschap, ik weet echt niet meer van 2.5 jaar geleden wanneer ik de verloskundige gebeld heb! hahaha.

Wanneer hebben jullie gebeld, of gaan bellen!

Ik ben net 5 weken zwanger, dus wil er nog wel eventjes mee wachten...

En volgens mij werkt iedere praktijk weer anders.

Tuurlijk kan ik bellen naar de VK met deze vraag, maar ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen!!

groetjes.

Hoi,

Ik heb eigenlijk gelijk gebeld toen ik wist dat ik  zwanger was! Dit ook omdat we daarna twee weken op vakantie gingen!
Ik heb een afspraak gemakat voor 17 juli. Ik had eerder gekund, maar dan zou ik de echo en de afspraak in dezelfde week hebben gehad! Ik vind het leuker om het wat meer te spreiden.

Volgens mij voeren de meeste praktijken nu het beleid dat je rond de 8 weken voor het eerst komt. Dit vanwege alle mogelijke prenatale ondrzoeken. Voor sommige moet je er op tijd bij zijn!

Hallo,

Ik het meteen de dag nadat ik bij huisarts geweest was.. en dat was vrijwel meteen na de postieve test... Ik heb over 2 weken een afspraak met haar staan, dan ben ik 7 weken zwanger. Gewoon bellen! Succes

Hoi ik had vrijdags positief getest en smaandags meteen gebeld.
ook omdat ik iets ervoor met 7weken een mk had gehad, en dan als ik weer zwanger zou zijn wat eerder voor een echo mocht komen
dus die afspraak staat al!
Je kan bellen wanneer je wilt volgens mij
zij kijken dan wel hoe ver je bent en wanneer ze de eerste afspraak nodig vinden.
dat hangt altijd beetje af van de situatie..
Geniet van je zwangerschap!!!

Terug
Bovenaan