wanneer ben ik nou uitgerekend

Hai

Ik weet niet meer wanneer ik uitgerekend ben.
Ik krijg elke maand een echo en gaf eerst aan 28 augustus.
vandaag gaf die 01-09-2009 aan welke moet ik nou aanhouden?

Als ik in nederland ben laat ik wel een terijnmecho maken.

Mijn laatse menstruatie weet ik niet precies maar zou dan 21 november moeten zijn maar begin december heb ik ook 2 dagen wat bloed verloren, dat zou dan de innestelingsbloeding moeten zijn.
Ik heb na de geboorte van mijn dochter een spiraal laten plaatsen maar bleef 9maanden menstrueren, toen eruit laten halen 3 maanden niks gebruikt op advies van de gyn en daarna met een nieuwe soort pil begonnen de Yaz 24+4 maar dat werkte dus ook niet was ook vrij nieuw de pil en ben dus zwanger geraakt dus een exacte datum weet ik dus niet want die pil slikte ik pas 2 maanden en bloeden heel weinig
en er zat nog helemaal geen regelamaat in maar dat heb ik ook   nooit gehad.
voordat ik geen pil slikte was het het regelamatig maar ware heftige menstruaties.

Na deze laat ik me wel helpen want hormonen werken dus voor mij niet!

Ik had al wel op 4 september gerekent omdat de andere 3 precies 1 week later geboren waren, dus ga er nu ook vanuit, maar ja als dat dan de 1e   van spetember is en dan 1 week later kom ik op 8 sepetember uit. ( I.V.M dat de andere ook 1 week later waren)

sorry dat het een heel verhaal is gewroden.

groetjes 4 kidz

Ik zou gewoon eind augustus, begin september aanhouden. Ik geloof dat maar iets van 1% op de uitgerekende datum wordt geboren dus zoveel heb je hier ook niet aan!
Succes en geniet van je zwangerschap! xx Fee

Terug
Bovenaan