Wanneer besloten jullie voor een tweede kindje te gaan.

<p>Ik ben Benieuwd wanneer ouders voor de tweede kindje gaan. Ik ben zelf moeder van een kindje 20 maanden. Als het aan mij lag was ik allang zwanger en had ik er al een tweede bij. Maar ik mag nog niet zwanger worden! </p>

Mag je niet zwanger worden vanwege medische redenen? Dat lijkt mij altijd heel belangrijk.
Onze eerste is nu ruim 1,5 en we proberen nu zwanger te worden van een tweede. 

Ik wilde graag weer zwanger worden als mn dochter 1,5 jaar zou zijn. Maar was al zwanger toen ze 10 maanden was.. wel even schrikken, maar nu heel blij mee (30 weken zwanger). Als ik t over mocht doen, had ik er misschien wel iets langer tussen laten zitten.

Wij besloten ervoirervoor te gaan toen mijn dochter 1 jaar werd. Na 1 maand was ik zwanger. Nu is de oudste 26 maanden en de jongste bijna 5 maanden. Het is heerlijk zo, maar wel druk.. ik had een poosje 2 kinderen onder de 2 jaar. Nu komt er na een paar maanden meer rust in huis. De meiden zijn dol op elkaar, erg leuk!!
We willen ook graag een derde kindje, maar pas als de oudste naar school gaat, over een jaar of 2.

Wij begonnen toen mijn dochter 10 maanden was. Dat werd helaas een miskraam. Toen even pauze genomen en weer begonnen toen mijn dochter 15 maanden was. Ben nu weer 8 weken zwanger en waarschijnlijk uitgerekend enkele dagen voordat mijn dochter 2 wordt ?

Toen mijn zoontje 9 maanden was zijn wij begonnen voor de 2 en in ronde 2 raak..
Ik wil het liefst al 3 maanden na dat ik bevallen was weer.  Maar toch eventjes nog gewacht. 
Wat is de reden dat je niet zwanger mag worden ?

wij dachten toen de oudste zo'n 8 maanden was, laat de natuur zijn gang maar gaan.. maar het was meteen raak ?‍♀️. vooral mijn man vond dit wel even schrikken!
er zit 18 maanden tussen dochter en zoon. 
ik vond het wel heel zwaar. nu de jongste 10 maanden vind ik het wel weer heel leuk dat ze niet zo veel schelen.
maar lichamelijk moet je het wel kunnen dragen. je hebt geen rust meer als bij je 1e zwangerschap. als er medisch advies is gegeven zou ik wel met de verloskundige overleggen of het verstandig is nu voor een 2e te gaan . 

Terug
Bovenaan