Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi lieve meiden,</p><p>Ik heb vorige week met 33,5 week zwangerschap longrijping spuitjes gekregen.</p><p>Wie heeft hier nog meer ervaring mee? En hoelang na de spuit Zijn jullie bevallen? </p>
Hoi,
Ik ken dat het bij ieder verschillend is. Bij 29.3 gebroken vliezen, weernremmers en longrijping. Bij 29.6 bevallen.
Hopelijk blijft bij jou je kindje langer zitten! Sterkte
Hee,
Dat is helemaal afhankelijk waarom je het hebt gekregen. Over het algemeen denken ze dan dat de kleine snel komt of gehaald moet worden.
Maar ik heb bij 29+3 longrijping prikjes gehad omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb en de baby een ernstige groeiachterstand heeft. Maar ben nu 36+2 en wordt vrijdag waarschijnlijk ingeleid, dus het kan ook nog een tijd duren. Dan zijn de prikken natuurlijk wel uitgewerkt.
Sterkte! Hopelijk duurt het nog ff!
Hee,
Dat is helemaal afhankelijk waarom je het hebt gekregen. Over het algemeen denken ze dan dat de kleine snel komt of gehaald moet worden.
Maar ik heb bij 29+3 longrijping prikjes gehad omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb en de baby een ernstige groeiachterstand heeft. Maar ben nu 36+2 en wordt vrijdag waarschijnlijk ingeleid, dus het kan ook nog een tijd duren. Dan zijn de prikken natuurlijk wel uitgewerkt.
Sterkte! Hopelijk duurt het nog ff!