wanneer bevallen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben uitgerekend op 3 januari. En nu het toch steeds dichterbij komt ben ik reuze benieuwd wanneer de bevalling zich aankondigd!
Bij mijn eerste was ik 17 dagen overtijd. Zal dat nu weer zo zijn of niet?
3 januari is op zich niet z'on heel handige datum met al die feestdagen dus ik wil best wat later bevallen maar ja, ik heb het niet voor het zeggen he...haha

Iemand ervaring hierin? Wanneer bevielen jullie van je 1e, 2e, 3e enz. kindje? Zit er een beetje een lijn in of niet?

Ik ben benieuwd!!

Groetjes,
Annelieke

hoi hoi

ik kan je geen antwoord geven op je vraag
dit is namelijk mn eerste kleine en ben 1maart uitgeteld maar kan niet wachten tot het zover is
maar ja tijd gaat wel snel en ik denk dat ikhet dalijk ga  missen gewoon het schoppen en alles van de kleine in mn buik zo gaaf gewoon

nou succes :p

groetjes patricia

Aan mij heb je ook niet zoveel, heb 1 dochtertje en van haar beviel ik  3 dagen eerder (ingeleid)

Groetjes mama v Isabel

Hoi,

Ik ben 13januari uitgerekend en hoop dus niet die dag te bevallen omdat mijn broertje dan jarig is. En ik vind 2verjaardagen op 1 dag dus echt niks. Voor ons is het ook het eerste kindje dus verder heb je er niet veel aan.
Mijn zus is van haar kleine 5dagen te vroeg bevallen en mijn schoonzus op de uitrekendatum!

Liefs Tineke, 29w2d

Ik was 25 juni uitgerekend en ben bevallen op 4 juli. Dus 9 dagen te laat!

X Saskia
mv Rik 17 wk oud

Hoi,

Bij ons 1e kindje ben ik 2 dagen later dan de uitgerekende datum bevallen. Bij ons 2e kindje hebben ze hem dmv een keizersnede 3 weken te vroeg gehaald vanwege een groeiachterstand... Hoe het nu met ons 3e kindje zal gaan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, ik ben 27 maart uitgeteld.
Zo zie je maar, iedere bevalling is weer anders ik denk dat we gewoon maar zullen moeten afwachten haha.

groetjes, Oelie

Terug
Bovenaan