Wanneer (bewust)aankijken

Hallo,

Het valt mij op dat mijn zoontje van 10 weken(hij is in ontwikkeling 4 weken aangezien hij 6wk te vroeg was)mij bijna nooit aankijkt. Hij kijkt echt naar van aklles en nog wat en grijpt ook echt met zijn ogen maar kijkt eigenlijk nooit naar mij of mijn man. Heel soms kijkt hij mij aan, maar dat is volgens mij meer omdat ik toevallig even in zijn gezichtsveld zit. Nou vroeg ik mij af of jullie weten wanneer een baby je (bewust) gaat aankijken en wanneer hij gaat reageren als je hem roept?

Groetjes, Chantal.
 
Ik denk: nog heel even geduld. Met 7/8 week kon ik er niet omheen dat mijn dochtertje mij bewust aankeek, daar voor een beetje half half. Dus die weken tevroeg geboren er inderdaad bij optellen.
 
hoi
mij zoon is 7 weken en die kijkt mij al heel bewust aan en volgt mij ook. als ik tegen hem praat komt er een big smile op zijn gezicht en probeert al wat te brabbelen.dit doet hij al best wel lang. als hij moe en ik wil oogcontact dan krijg ik die ook niet altijd. nou maar ik zou me niet druk maken en lekker blijven aan kijken en dan ineens....
 
Terug
Bovenaan