Wanneer bloeding bij miskraam

<p>Goedenavond </p><p>Om even wat achtergrond informatie te geven. 2 weken geleden had ik op mijn nod een positieve test. We waren natuurlijk al in de 7e hemel. De testen liepen mooi op en de verschijnselen waren er lichtelijk. Een week later had ik moeders voor moeders aan de deur. Het viel me op dat de test toen toch veel te licht was. 2 dagen later had ik weer een test gedaan en je raad het al negatief. Vandaag een bloedtest gehad en die was 6. Ik heb dus een miskraam gehad. Maar naast lichte menstruatiekrampen heb ik nog helemaal geen bloedverlies. Wanneer kan ik de volgende bloedverlies verwachten? Ik weet dat het bij elke vrouw anders is maar wat was het bij de (helaas) vrouwen onder ons die ervaring hebben met miskramen?</p><p>We waren 2 jaar bezig geweest en de 2e ronde met clomid was hwt gelukt. Wanneer werden jullie weer zwanger na de miskraam? </p>

Hee wat ontzettend verdrietig! 
Bij mij kwam het bloed direct hierdoor wist ik dat we een miskraam hadden.. ik ben wel direct erna zwanger geraakt en heb nu een zoontje van 19 weken ?
Ik heb ongeveer ander halve week gevloeid toen ben ik begonnen met ovulatietesten. Ik heb geen menstruatie afgewacht. Voor ons wat het fijner direct weer zwanger proberen te raken.
Sterkte

Kr van harte gefeliciteerd met je 19 weken oude zoontje! 
Ik heb er nooit bij stilgestaan dat zo een miskraam echt heftig kan zijn. Hoe pril de zwangerschap ook is. Wij zijn ook van plan om weer direct te beginnen maar dan moet ik wel gaan bloeden.
Ik heb wel vaak gelezen dat vrouwrn na een miskraam weer sneller zwanger zijn geworden dus dat geeft ons wel weer wat hoop :)

Door bloed verlies wist ik dat het een miskraam was. Weinig buikkrampen gehad en leek erg op een menstruatie. Ik was 5 tot 6 weken zwanger. Vond het wel zwaar want je valt acuut van je roze wolk af, maar doordat het nog geen mensje was en het voor mijn gevoel net zo was als een menstruatie heb ik het makkelijker kunnen verwerken. 
Daarna geen menstruatie meer gehad maar meteen zwanger en inmiddels zijn we 8 weken. Ik heb tijdens de miskraam wel een echo gehad om te controleren of alles schoon was. Volgens mij kan je lichaam het ook zelf wel oplossen, maar misschien even navragen in het zkh? (Begrijp uit je verhaal dat je daar onder behandeling bent) Heel veel sterkte!!

Dag Klaasje bedank voor je reactie en gefeliciteerd met de zwangerschap! Hoe oud is je kindje nu? 
Ik ben inderdaad onder behandeling van het ziekenhuis en vrijdag staat er een echo gepland. Omdat ik vaak lees dat vrouwen bloedverlies hebben en nog steeds positief testen, vind ik het zelf raar dat ik geen hcg meer heb en nog steeds niet menstrueer. 
Ik zou vandaag 6 weken zwanger zijn maar een week geleden had ik al een negatieve test. Dus het heeft al een week op zich laten wachten en dat is best frustrerend. Ik hoopte het met een bloeding te kunnen afsluiten en naar de volgende (hopelijk succesvolle) ronde te gaan!

Het kan even duren voordat je lichaam er mee bezig gaat, bij mij was het een heel ander verhaal. Na één positieve echo helaas een negatieve en paar dagen later miskraam opgewekt met pillen. Daarna één menstruatiecyclus afgewacht en meteen weer zwanger geraakt. In middels bijna 34 weken zwanger. 

De kleine laat zich nog 7 maanden op zich wachten? ik ben nu 8 weken zwanger dus blijft nog even spannend allemaal.
Hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid. Het zou ook best zo kunnen zijn dat het er nog is en dat het er nog uit moet komen. Maar doordat het nog vrij pril was kan je lichaam het misschien ook zelf hebben opgeruimd. Heel veel succes en sterkte vandaag!!

Ik ben gewoon gaan bloeden gelukkig. Onze verdriet was in 1x weg toen we vandaag hoorden dat mijn baarmoeder zich heel mooi aan het opruimen is. Hcg is zelfs zo laag dat ik binnenkort al aan de clomid weer mag beginnen zonder een cyclus te wachten. Ik hou er moet in dat het mij ook lukt om snel na de miskraam zwanger te worden!

@klaasje, hoe ga je er nu mee om? Je hebt natuurlijk niet lang geleden je miskraam verwerkt. Ben je anstig over deze zwangerschap of sta je er positiever in nu?

@kayp, je bent er al bijna! Nog even. Weet je ook of het een jongen of een meisje is?

Terug
Bovenaan