wanneer bodem bed en box naar beneden???

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,

Ja de vraag staat er eigenlijk al he maar zal m hier nog even stellen. Wanneer deden jullie de bodem van het bed en de box naar beneden? Vanmorgen lag Yari in de box en toen probeerde hij zich op te trekken aan de babygym dus heb zo'n idee dat dat ook niet zo lang meer duurt.

Bedankt.

xx Elly

Hoi,

Zo snel Tess ging staan is alles naar beneden, ze was echt een gevaar, hing over de rand enzo. Eerst dachten we nog dat ze met haar slaapzak niet kon gaan staan, nou mooi wel, hij stond al op de middenstand en nu dus op de onderste.

Dit is al weken zo, ze staat al zo lang.... tijd gaat snel.

Succes, Nanda, mv Tess (bijna 9mnd)

Je moet je kindje altijd 1 of 2 stapjes voor zijn. Want ze vertellen je het niet van te voren als ze de volgende stap gaan nemen.
Dus op het moment dat 'de volgende stap' optrekken is, hup naar beneden met dat ding.
Met de box hebben wij iets langer gewacht omdat we daar altijd bij zijn. Maar in bed kun je het natuurlijk niet steeds in de gaten houden.

Liefs Nelleke

je kunt het idd. beter voor zijn als dat je te laat bent!
Sinds dat hij zich redelijk al iets omhoog kon trekken is
alles naar benee gegaan.
Nessie

Meteen, nu, gelijk, rapido..........

Liever te vroeg dan te laat hoor......

Jullie hebben helemaal gelijk en we hebben m dan ook naar beneden gedaan. Meneer doet soms in een keer van alles voor het eerst en dan kun je soms wel schrikken. Het gaat dan niet rustig met 1 ding tegelijk maar dan heeft ie in 1 x wel 3 dingen dus ja dat gaat dan best snel.

thnxx

xx Elly

Zal je net zien, doet ie voorlopig niets nieuws.. hihihi
Maar is ie wel veilig...

Ik kwam gisteravond thuis na een gezellig afdelingsuitje van het werk, en toen lag m'n kind ineens een halve meter lager, haha! We hadden het er al een tijdje over om het bedje lager te zetten, maar toch nog steeds uitgesteld. Maar Isis gaat de laatste tijd zo hard in haar ontwikkeling, dat mijn vriend gisteravond de knoop door heeft gehakt toen hij Isis uit bed ging halen en haar aantrof met haar handje over de rand van het bed. Misschien zetten we 'm iets te vroeg in de laagste stand, maar liever te vroeg dan te laat...

De box gaan we dit weekend doen, vind ik inderdaad iets minder gevaarlijk omdat daar altijd iemand bij is.

Ik vind het wel raar hoor, nu het bedje lager staat, jullie niet? Alsof ze ineens geen baby'tje meer is...

Groetjes,
Myrna mv Isis (ruim 8 maanden)

Terug
Bovenaan