Wanneer box/bed omlaag

Hallo anoniem....

Wij hebben sinds 2 weken de box en het bedje naar beneden. Onze kleine man is 8 maanden nu.
Wij hebben de box en het bedje naar beneden gedaan op het moment ons zoontje zich begon op te trekken tot staan. Denk dus dat het afhankelijk is van hoe de ontwikkeling van je kindje gaat.

 
Het bedje hebben we een standje lager gezet toen ze 4,5 maand werd omdat ze zich begon op te trekken aan de spijltjes. Rolde zich al een aantal weken om en waren bang dat ze opeens gaat staan oid 's nachts en over de rand kukelt...
 
Hoi, wij hebben het bed verlaagd toen onze kleine zich kon omrollen via de stangetjes die ze dan vastpakte. De box heb ik gisteren pas verlaagd omdat ze het optrekken heeft ontdekt. Ze is nu 9,5 maanden oud. Ik denk dat je het niet afhankelijk met maken van de leeftijd van je kindje maar van de ontwikkeling.
Groetjes
 
Wij hebben dat rond 4 maanden gedaan, omdat ze toen al een tijdje om kon rollen en zich soms een beetje optrok. Vooral bij het bedje vind ik het belangrijk dat dat vroeg gebeurt, want je weet nooit wat die kleintjes 's nachts allemaal doen.
De box staat nu (8 mndn.) op de middelste stand, want dan kan ze nog mooi over de rabd kijken als ze staat en er toch niet uitvallen.
 
Terug
Bovenaan