Wanneer brinta?

Hoi,

Mijn dochtertje is nu 15 maanden en krijgt sochtends en savonds nog een fles met flesvoeding nummer 3 en banbix vanaf 12 maanden.

Zijn er meer moeder die dit ook doen of doen jullie het anders? Ik hoor graag jullie reactie's.
 
Mijn oudste heeft dit tot 2,5 jaar gehad 's morgens... daarna wilde ze die pap niet meer en ben ik over gegaan op een boterham. Ze at het vanaf ongeveer 15 maanden uit een bordje omdat ze die fles niet meer wilde. Mijn jongste heeft nooit pap gehad, die vond het gelijk niks aan. Die eet altijd al een boterham.
Die laatste papfles mag er in principe wel vanaf maar als ze m nog heerlijk vindt en niet te zwaar is zou ik m er lekker in houden. Ze geven zelf wel aan wanneer het voor bij is.
Mijn dochter kreeg ook tot zeker ruim een jaar nog een fles melk om 19.00. Mijn zoon is nu 10 maanden en die is er nu al van af!

Dus lekker op je kindje af gaan!
 
Mijn zoon krijgt 's ochtends een bord pap. Dat vind hij lekkerder dan een boterham. Soms is het Brinta, soms Bambix 12 maanden +, maar net wat ik in huis heb. Hij is trouwens 21 maanden. Hij krijgt het trouwens al wel tijden uit een bordje, niet uit een fles. De avondfles is er al een hele tijd af.
Met 15 maanden zijn ze oud genoeg om te experimenteren, probeer gewoon 's een paar dagen iets en kijk of het bevalt voor jou en je dochter.
 
Mijn zoontje is 14 mnd en krijgt 's morgens ong 150cc melk en een boterham. Net voor zijn eerste verjaardag gaf ik hem een papfles van 180cc maar ineens werd ie boos als die op was. Nu met een boterham erbij vind ie t goed. 's Avonds krijgt ie ook nog een flesje melk van ong.120cc. Zonder pap,hij slaapt in principe hele nacht door
 
Hier ook nog n pap fles, wel met halfvollemelk 180 cc en 4 schepjes bambix 12 mnd. Heb bord pap ook geprobeerd en boterham, maar hij wil gelijk drinken als hij wakker wordt. Dus als we een boterham gaan geven wil hij ervoor eerst melk anders wordt hij boos.. Duurt te lang denk ik. Ik vind n pap fles ook wel erg handig, kunnen we lekker boven doen, gaan wij weer in bed liggen en als fles op is gaat zoon lief spelen boven. Hij is 15 maanden.
 
Oh wij geven s'avonds al sinds dat hij 10 maanden is geen fles meer, hij was toen ziek en nam nix dus erna gelijk mee gestopt. Heel soms als hij slecht gegeten heeft maar vaak wilde hij dan toch niet.

Hij krijgt wel rond 3 en voor zijn middagslaapje een flesje groeimelk met 120 cc water.
 
Dus geen opvolgmelk meer?? Gewoon halvolle melk. Mijn dochtertje vind het ook nog gewoon lekker en ik ook het momentje dat ze nog lekker bij je wilt zitten, en smorgens gaat ze vaak nog uurtje slapen.
 
mijn dochter is 1 jaar en 3 weken nu en ze heeft vanmorgen voor het eerst brinta gehad. heerlijk was dat. mijn dochter wil echt geen opvolgmelk meer en mama heeft ook geen zin in elke dag die boterham. daarom nu pap erbij`
 
Terug
Bovenaan