wanneer brood etc?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Twan is 7,5 maanden en weigerd echt brood en liga etc.
Ook er op sabbelen doet hij niet.
Als ik liga door de fruit doet eet hij het wel.
Zal hij ooit nog eens een broodje eten.

Groetjes Leonie

Hoi,

ik denk het wel hoor, het ene kindje is er sneller aan toe als het andere. Geef je wel eens een broodkorstje om op te sabbelen? Of bijv stukjes brood in wat melk soppen en aanbieden. Ik weet niet wat hij nog meer eet en drinkt, maar uit kv of fv, pap en groentes en fruit haalt hij ook zijn dagelijkse portie vitamines.
Misschien is het een kwestie van tijd en is hij er over een paar weken/dagen wel aan toe, komt goed,

x Esther (mv Isis 29-11-06)

Heee,

Maak je maar geen zorgen hoor! Gewoon stug volhouden en voor je het weet zeurt je uk je de oren van het hoofd omdat 'ie (het was toch een jongetje ) een happy meal wil!

Het ene kind is hier sneller in en het andere daar. Als er verder geen problemen zijn met eten, kwa fruit en groentenhap, dan komt alles best in orde. En mocht je echt wat willen doen, dan kan je misschien iets van soepstengels of van die luchtige crackers proberen? Of pannekoeken, Heather  (15-11) krijgt ze op het kdv en smult ze helemaal op.  Lekker met een beetje fruitprutje als beleg.

Succes!  

KT  

Bedankt voor jullie reaktie.
Ik blijf het zeker proberen ik geef hem ook altijd stug een korstje brood of liga maar vind hem dan meestal weer op de grond terug.
Ach misschien moet ik gewoon geduld hebben.
Groetjes Leonie

Terug
Bovenaan