wanneer buikband

als het aan mij lag deed ik hem al om, je voelt het trekken, en zwaarder worden, nog maar heel iets maar toch.
ik wil niet voor de show lopen met die dingen, daarom wil ik weten vanaf wanneer het normaal is?

morgen ben ik 14 weken.

xxxxx

Maak een ticker

Hoi hoi,

Ik weet niet precies wat je bedoelt met een buikband want die zijn er in vele soorten en maten.
Het enige wat ik je kan zeggen is: doe waar jij je goed bij voelt. Niemand zal zeggen 'dat je te koop loopt met'..... En dan nog: so what?!
Als jij dat fijn vindt, gewoon doen.

Groetjes,
Maike

ik kan ook niet wachten!
Ben nu 7 weken en er is dus nog niets te zien, maar ik denk dat zodra men ziet dat ik zwanger ben en dus een buikje krijg, ik al meteen zo'n gave band pak!

Hoi!

Er zijn inderdaad verschillende types buikband. Je hebt de 'modieuze' buikbanden die de meeste vrouwen dragen. Omdat ze zo leuk zijn en ten slotte mag iedereen weten dat je zwanger bent, toch? Wanneer je die gaat dragen is persoonlijk. Ikzelf heb er voor gekozen om er pas een te dragen toen mijn buik ook wat ronder was, als ik jouw verhaal zo hoor (het wordt zwaarder, enz) denk ik dat je dat best kan doen hoor!

En dan zijn er nog de ondersteunende buikbanden. Die zijn echt bedoeld om het gewicht van  je buik te ondersteunen en draag je onder je kleding. Deze zou ik niet zomaar aanschaffen, je kunt er je eigen glazen mee ingooien. Je ontziet dan namelijk je spieren, die daardoor slapper worden en je dus nog meer klachten kunt krijgen. Bij klachten kun je beter eerst langs een fysio en als die het adviseert kun je een dergelijke buikband gaan dragen. Bij mijn klachten werd íe dus juist afgeraden.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan