wanneer chamodent gebruiken?

Ik heb chamodent in huis gehaald voor het geval mijn dochter erg last van haar tandjes krijgt.
Afgelopen nacht was ze constant aan het spoken en vandaag is ze ook niet echt vrolijk, ik heb het vermoeden dat er misschien wel tandjes doorkomen maar wanneer begin je dan met chamodent, misschien is het namelijk wel helemaal niet van de tandjes dat ze zo doet en dan geef ik het misschien voor niets...

Iemand ervaring hiermee?

Groetjes Caatje

Hé meid,

Het is homeopatisch, dus maakt echt niks uit, alleen niet de dosis overschrijden, volgens mij mag je tot een keer of zes maal drie druppels gaan per dag.

Als mijn dochter wel eens vervelend is, en ik weet het even niet, krijgt ze ook chamodent of cinababy, of venkelthee.

Maakt echt helemaal niks uit.
X

Hoi Caatje. Mijn jongste is al zo'n 6 weken bezig met zijn tandjes, en ik ben ook al zo lang bezig met chamodentdruppels (2x op een dag krijgt hij ze). Zijn tandjes zijn er nog steeds niet door, maar juist daarom hebben ze er last van.. Ik heb ook niet het idee dat het kwaad kan hoor, dus als je denkt dat de kleine er last van heeft, gewoon geven! Je gevoel heeft het meestal echt wel goed..
Gr. Anne-Marie

Hi Caatje,

Chamodent is homeopatisch en kan volgens mij geen kwaad. Natuurlijk wel als je het te veel geeft (meer dan op de verpakking) en ik kreeg het advies om na een week sowieso een paar dagen te pauzeren.

Onze zoon kreeg met 3 maanden al tandjes. Tenminste, dat beweerde iedereen. En hij al een paar dagen huilerig en had dunne luiers, dus ik chamodent gekocht en gelijk begonnen. Maar waar die tandjes zitten, weet ik niet, hij heeft met 8 maanden nog steeds geen tandjes, maar ik heb dus wel 2 weken chamodent gebruikt. Volgens mij kan het niet zo kwaad, zolang je het maar met verstand gebruikt.

gr. Tamara.

Bedankt voor de reacties!
Ik doe nu wat chamodent door de laatste fles en het lijkt erop dat ze er wel beter door slaapt, overdag geef ik het (nog) niet.
Ze heeft constant 1 rode wang dus het zal misschien niet lang meer duren.
Ben erg benieuwd!

Groetjes Caatje.

Terug
Bovenaan