Wanneer daalde te tweede bij jullie in???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben nu 34+5 dagen zwanger van de tweede en mijn eerste was met 35 weken al ingedaald...

Nu vraag ik mij af wanneer de tweede gaat indalen.

Groetjes Valerie

Ben nu 39 + 1 zwanger van de 2e en bij mij is ie nog niet ingedaald. Dat hoeft bij een 2e namelijk ook niet, dat gebeurd vaak tijdens de bevalling pas.

Groetjes!

Hoi,

dat dacht ik ook al, maar ik blijf hopen dat het toch eerder gebeurd, ik heb het best benauwd af en toe en heel veel last van maagzuur...

Groetjes Valerie

Daar heb ik dus ook last van, als ik een half uurtje iets doe, dan heb ik een uur nodig om bij te komen, bekaf ben ik dan. Bij de eerste had ik helemaal geen last van maagzuur, nu dus wel, vooral 's nachts..

Groetjes Sandra

Hoi Valerie,
De eerste was bij mij met 32 weken ingedaald. De tweede met 33 weken. Maar dat doet niets af aan het maagzuur hoor! Ik heb daar erg veel last van. Sinds vorige week (40 weken) ligt het kindje ook vast.
Kijk ook eens naar het onderwerp op het decemberforum "nog niet ingedaald" Dat is afgelopen week geplaatst.
Groetjes,
Patricia 41+1

Hoi,

Mijn eerste was met 30 weken al ingedaald. De tweede pas met haar geboorte. (en dat is een raar gevoel!)

Groetjes, Cathy

hallo,

bij mij was de eerste met 34 weken ingedaalt en met 36.6 weken geboren.
nu de tweede is met 33 weken ingedaalt en met 34 weken ook al vast.
ik ben nu 38.1 weken. en van mij mag het komen.
ook al weeen gehad. en ook nog steeds last van het brandend maagzuur.

succes ermee
groetjes henny

Hallo allemaal,

bedankt voor julli reacties...nu ben ik wel gerustgesteld...NOT...hihi

Ik baal dr echt van dat ik zo'n last van maagzuur heb...en ik ben iemand die liever niets inneem...

Maar we wachten het maar af, en blijven maar lachen!!!

Groetjes Valerie

Terug
Bovenaan